loading
در حال بررسی درخواست شما
اطمینان دارم می توانم
اطمینان دارم می توانم

اطمینان دارم می توانم



جک ویلشر انتظار نداشت تا انتهای سال 2010 بتواند در ترکیب ثابت آرسنال قرار بگیرد اما حالا او از فرصت های به دست آمده نهایت استفاده را کرده .
بازیکن 18 ساله انگلیسی آرسنال که یکی از ستاره های نو ظهور امسال این تیم تلقی می شود توانسته در بازی های بزرگ و زیادی این فصل برای تیمش به میدان برود و نقش مهمی در میانه زمین ایفا کند .

" فکر می کنم این کمی سورپرایر کننده بود که این قضایا انقدر سریع اتفاق افتاد . من 18 ساله هستم و برای تیم اصلی مشغول بازی هستم که واقعا مهم است .
اما من همیشه ذاتا عقیده داشتم می توانم پیشرفت کنم و به بازیم اضافه کنم . این بستگی به زمان دارد و و گمان می کنم و می دانم که فقط نیاز دارد تا پیشرفتم را ادامه دهم و در بازی هایم کار کنم .
حتی اگر طبیعی هم پیش برود باید اول آن کار را بکنید . رئیس اعتمادش را در ماه های اخیر به من نشان داده ام می توانم در این سطح خود را حفظ کنم . "

ویلشر تکنیکی نیازمند قدرت بدنی بیشتر :

" بعد از سپری کردن چهار یا پنج بازی اول این فصل این را کمی حس کردم . اما به ازای هر بازی که پیش می روید شما قوی و قوی تر می شوید .
من شاید احساس آمادگی بیشتر از هر موقع دیگری می کردم و این حقیقت است . سال گذشته در بولتون کمک بزرگی برایم بود اما من به طور پیوسته برای آرسنال در بالاترین سطح بازی نکرده بودم و می دانم باید با عادت و آشنا شدن به خودم و جو بتوانم حرکت کنم . فکر می کنم تا حدی در این زمینه موفق بودم .
روی هم رفته فکر نمی کنم این فصل عمل خاص و بزرگی به من اضافه شده باشد و این قوه در هنگامی در من ایجاد شد که به بولتون رفتم و همینطور در تیم رزرو شکل گرفته بود . البته این تیم بزرگی است که در حال بازی در سطح و مرحله دیگری هستید که قابل احترام است اما می دانم از چه مرحله و شرایطی امده ام . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۰۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰