loading
در حال بررسی درخواست شما
در مسیر پیروزی
در مسیر پیروزی

در مسیر پیروزی



امشب بازی حساس دیگری برای آرسنال انجام خواهد شد و این تیم لندنی باید در دیداری بسیار دشوار در زمین تیم ویگان به میدان برود .
تئو والکات در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه گفت :

" باید به مسیر پیروزی برویم . اگر می خواهید که قهرمان شوید و لیگ را پیروز شوید نیاز دارید که تا در جایی که ویگان حضور دارد بروید و پیروز شوید .
می خواهیم این کار را در هر بازی انجام دهیم . سخت است که در تمام نود دقیقه بازی اینگونه بود اما دو شنبه شب انرژی زیادی در بازی با چلسی وجود داشت . به چهار شنبه بیاییم که ما نیاز داریم آن کار را انجام دهیم  جایی که کار سختی و تیم سفت و محکمی روبرو داریم .
ما سه فصل گذشته را از دست داده ایم بنابراین نباید آن مسئله را دوباره تکرار کنیم . ما مسافت زیادی برای دریافت آن سفر کرده ایم .
دوره زمانی کریسمس بسیار مهم و حساس است . دوره ای شلوغ برای اکثر تیم ها خواهد بود . امتیازات زیادی از دست می رود و نیاز داریم که امتیازات را جمع آوری کنیم .
بازی های بزرگی برابر بیرمنگام و منچستر سیتی خواهیم داشت اما آن ها در آینده قرار دارند و در لحظه جاری باید فقط روی چهار شنبه متمرکز باشیم . ما با ساعت پیش خواهیم رفت .کاری به دیگر تیم ها نداریم و فقط می خواهیم روی خودمان متمرکز باشیم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۲۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰