loading
در حال بررسی درخواست شما
در نیمه ی دوم به اندازه ی کافی تلاش نکردیم
در نیمه ی دوم به اندازه ی کافی تلاش نکردیم

در نیمه ی دوم به اندازه ی کافی تلاش نکردیم

در مورد یک نتیجه ی ناامید کننده

ما 1-2 جلو بودیم و در مقابل 10 نفر بازی کردیم و 2 امتیاز از دست دادیم. در مجموع ، بازی سختی بود و ویگان بسیار با غیرت بازی کرد. آنها در اول بازی کمی ما را غافلگیر کردند و پس از آن ما کمی به بازی برگشتیم. در نیمه ی دوم به اندازه ی کافی تلاش نکردیم و از روی دو ضربه ی ایستگاهی دو گل دریافت کردیم.


در مورد یک ویگان سرسخت


آفرین به آنها که تسلیم نشدند. فکر می کنم که ما بسیار زیاد سعی کردیم. زمین برای پاس دادن بدتر و بدتر می شد . آنها در نیمه دوم عمیق تر دفاع کردند و پیدا کردن فضا برای ما سخت تر بود. ویگان امروز به شدت جنگید. معتقدم در نیمه ی اول تسلط خوبی داشتیم و به خوبی به بازی برگشتیم ولی در نیمه ی دوم به اندازه ی کافی موقعیت خلق نکردیم و یا چیزی برای ارائه نداشتیم.


در مورد هشت تغییر در ترکیب


ویگان نسبت به ما این برتری را داشت که سه روز پیش بازی کرده بود ولی ما 48 ساعت قبل یک بازی بزرگ داشتیم. مجبور بودم ترکیب را عوض کنم زیرا ما شنبه بازی می کنیم و پس از آن چهارشنبه هم بازی داریم بنابراین نمی توانیم همیشه با یک تیم بازی کنیم. ولی فکر نمی کنم مشکل از این بابت بوده باشد.


در مورد یک رقابت باز برای قهرمانی


دیشب منچستریونایتد برابر بیرمنگام 1-1 متوقف شد. ما امروز 2-2 مساوی کردیم. بنابراین در پایان فصل همه چیز مشخص خواهد شد. بازی سختی بود ، همواره این احساس را داشتید که تقاص هر اشتباهی در دفاع را پس خواهید داد. تا زمانی که گل سوم را نزدیم ، در اینگونه بازی ها ، امکان 2-2 شدن وجود دارد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۹
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۳۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰