loading
در حال بررسی درخواست شما
غروبی غرورانگیز
غروبی غرورانگیز

غروبی غرورانگیز



بازگشت به مبارزه با 10 بازیکن در برابر تیم سوم جدول رده بندی و کسب یک امتیاز مهم کافی بود تا سرمربی ویگان به غروب باشکوه تیمش ببالد. یک امتیاز حیاتی در شب های سخت کریسمس.

مارتینز در مصاحبه ی خود پس از این بازی گفت:«بسیار خوشحالم چون این یکی از آن نمایش هایی بود که باعث می شود از همکاری تان با ویگان اتلتیک به خود ببالید.
احساس می کنم بسیار خوب بازی را شروع کردیم و برای 20 تا 25 دقیقه ما همه چیز را دیکته می کردیم و با شایستگی نیز جلو افتادیم. برای 20 دقیقه از نظر تاکتیکی بازی را واگذار کردیم و نمی توانستیم بفهمیم به چه چیزی نیاز داریم و همین به آرسنال اجازه داد تا ما را مجازات کند.
باور عظیمی از خود به نمایش گذاشتیم تا بتوانیم به بازی برگردیم چون با یک تیم 10 نفره بسیار راحت تر بود که بازی را واگذار می کردیم. هوگو (رودالگا، بازیکن موثر ویگان بر روی گل دوم این تیم) در آسمان بسیار قدرتمند است و پرش های خوبی دارد؛ اگرچه این حرکت با یک گل به خودی همراه بود ولی این یک گل با شایستگی تمام برای ما بود.»

مرد اول نیمکت ویگان که تیمش را شایسته ی پنالتی دیگری نیز می دانست درباره ی قضاوت دیدار ادامه داد:« فکر می کنم بازی بسیار سختی برای داور بود؛ آن یک پنالتی واضح برای ما بود ولی بیش از آن که بخواهم از هر تصمیم دیگری فکر خود را خراب کنم، خوشحالم از واکنش مان در نیمه ی دوم لذت ببرم.»

«فکر می کنم چیزی که ما بردیم بیش از 1 امتیاز بود و این از نظر روحی است؛ حالا مبارزه برای این است که بازیکنان در هر دیداری که لباس لاتیک ها را به تن می کنند، چنین عملکردی را مجددا" خلق کنند.»


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۹
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : wiganlatics.co.uk
بازدید: ۶۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰