loading
در حال بررسی درخواست شما
دوست دارم او بماند
دوست دارم او بماند

دوست دارم او بماند



آرسن ونگر تاکید می کند که او 200 درصد!! می خواهد که پت رایس همچنان به کارش در پست کمک مربی ادامه دهد.

 

مرد دست راست ونگر بیش از 40 سال به باشگاه خدمت کرده است. در سال 1964 به عنوان یک کارآموز به باشگاه ملحق شده است. رایس 528 بازی برای توپچی ها انجام داد در سال 1971 همرا با آرسنال دبل کرد و در سال 1979 جام حذفی را به عنوان کاپیتان بالا سر برد.

 

از زمانی که مرد فرانسوی آرسنال در سال 1996 به شمال لندن آمد پت رایس به عنوان یک دستیار امین و قابل اعتماد بر روی نیمکت آرسنال در کنار او بوده است. اما تاید می کند که شاید فصل بعد دیگر در این پست ماندگار نباشد.

 

ونگر فاش کرد : " صحبت های راجع به این موضوع هست! قراردد او در پایان فصل به اتمام خواهد رسید. او هیچ جای دیگری نخواهد رفت اما اینکه آیا او می ماند یا دیگر کار نمی کند ، نمی دانم؟ امیدوارم که ادامه دهد.این تصمیم اوست. در این مورد من در باشگاه مسئول هستم و از او می خواهم که ادامه دهد. می خواهم او را ترغیب کنم"

 

"ا و می خواهد مطمئن باشد که می تواند کاملا صدرصد توانش را بکار گیرد. او کسی نیست که کاری را ناقص انجام دهد یا نیمه کاره فکر کند. او صدرصد وجودش را می گذارد. او باید به همان اندازه در مورد سنش فکر کند... در واقع او هم سن من است.

 او  حیاتی و مهم  است زیرا از زمانی که من به اینجا آمده ام او در باشگاه بوده است. او مردیست که فرهنگ بریتانیا را می داند ، و یک برنده است. او کسی ست که آماده است تا زندگی اش را برای برنده شدن بدهد و شما می خواهید اطرافتان پر از چنین افرادی باشد.

می توانید به او اعتماد کنید. او قابل اطمینان است. دانش فوتبالی خارق العاده ای دارد و هرگز خارج از حیطه باشگاه صحبت نمی کند.این حیاتی است. بعض از افراد مغشوش و در اشتباه هستند و فکر می کنند صحبت کردن خارج از موضوع و در مورد حواشی اهمیت بیشتری دارد."

 

چلسی کمک مربی خود را در شرایطی نسبتا متفاوت در میانه فصل در حالی از دست داد که قراردادش تمدید نشده بود. رفتن روی ویلکینز همزمان با شروع نمایش ضعیف اخیر قهرمان فصل گذشته بود اما ونگر فکر نمی کند که شرایط پت رایس با او قابل مقایسه باشد.

 

ونگر گفت: " از نظر من تردیدی وجود ندارد. من 200 درصد می خواهم که او به کارش ادامه دهد. این فقط یک خواسته از طرف من است. می دانم که برای من و باشگاه چقدر ارزشمند است و از او می خواهم که ادامه دهد.

در حال حاضر احتمال باقی ماندن او بیشتر از احتمال ترک باشگاه است. به احتمال 90 درصد او ماندنی است. این مهم است که او را نگه داریم به همان اندازه که نگه داشتن یک بازیکن بزرگ در تیم اهمیت دارد. اما 90 درصد احتمال دارد که بماند."

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۱۱
به قلم پیام مشایخ نسب
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۵۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰