loading
در حال بررسی درخواست شما
باید از ونپرسی و جورو محافظت کنم
باید از ونپرسی و جورو محافظت کنم

باید از ونپرسی و جورو محافظت کنم

 

آرسن ونگر بر روی قابلیت های بازیکنانش در این مقطع فشرده و شلوغ از فصل ریسک نخوهد کد. به خصوص بازیکنانی که از قبل مستعد مصدومیت هستند.

 

آرسنال در میانه راه مقطع فشرده لیگ برتر قرار دارد که باید در طی 9 روز چهار بازی انجام دهد. و  آرسن ونگر از تمام بازیکنان تاثیر گذار تیمش استفاده کرده است و ایجاد هشت تغیر در سفر چهارشنبه برای بازی با ویگان بیانگر این موضوع است.

 

در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی در روز جمعه ونگر توضیح داد که چرا ممکن است که در بازی روز شنبه مقابل بیرمنگام نیز این کار را تکرار کند و با کنایه به ان نکته اشاره کرد که مسلما بازیکنان خاص و منحصر به فرد نیاز به محافظت بیشتری نسبت به دیگران دارند.

 

مرد فرانسوی تصدیق کرد : " به طور طبیعی در حال حاضر من مجبورم که کمی در مورد ونپرسی و جورو محطاتانه و عمل کرده و از آنان محافظت بیشتری کنم"

 

" آنها به تازگی از مصدومیت برگشته اند. جورو برای 9 ماه با یک سوال بزرگ در مورد زانویش بیرون از شایط مسابقه بوده است و طبیعتا من باید در مورد او کمی بیشتر مراقب باشم"

 

همه بسیار بسیار متعجب شدند وقتی که ونگر تغییراتی عمده را در ترکیب مقابل ویگان ایجاد کرد. هرچند که آن بازی فقط 48 ساعت بعد از یک رویارویی فرساینده با چلسی برگزار می شد. اما مرد فرانسوی باور دارد که گزینه دیگری برای انتخاب نداشت.

 

ونگر گفت : " فابرگاس محروم بود و این همیشه مانند آن است که شما از سستم چرخشی استفاده کنید. اگر 5 نفر را مداوم درون زمین نگه دارید و 5 نفر ا هم همواره بیرون زمین بگذارید هیچ گاه نتیجه خوبی نخواهد داشت. یا باید تغییرات را کامل انجام داد یا همه بازیکنان را درون زمین نگه داشت ( به طور مداوم و در بازی های متوالی) .

احساس کردم که ساعت شروع بازی 2شنبه شب دیر بود و  با یک درگیری بزرگ ذهنی در برابر چلسی بازی کردیم ( از لحاظ روحی و جسمی خشته شدیم) و بعد از آن یک بازی سنگین و فشرده در برابر ویگان"

 

 

ونگر ادامه داد : " وقتی که نتیجه نگیرید مردم راجع به آن سوال خواهند کرد و این طبیعی است. اما شاید اگر با ترکیبی که در برابر چلسی بازی کردیم مقابل ویگان ظاهر می شدیم بازی را می باختیم!! چه کسی می داند؟ "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۱۱
به قلم پیام مشایخ نسب
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۸۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰