loading
در حال بررسی درخواست شما
تیم من آرام ، باهوش و متمرکز بود
تیم من آرام ، باهوش و متمرکز بود

تیم من آرام ، باهوش و متمرکز بود

در مورد ترکیبی که برای بازی انتخاب کرده بود

لزوما این امر به بازیکنان بستگی ندارد. من از ابتدا که برنامه ی بازی ها را دیدم ، تصمیم گرفتم که ترکیب تیمم را تغییر دهم. می توانید در این بازی چهار یا پنج تغییر بدهید و در بازی بعدی هم چهار یا پنج تغییر دیگر ولی من تصمیم گرفتم کل تیم را در یک بای تغییر دهم و در بازی سوم با ترکیب کامل اولیه بیایم.


در مورد همسان بودن با بیرمنگام از لحاظ فیزیکی


امروز از لحاظ ذهنی آماده بودیم که با تکل های خشن روبرو شویم و خودمان را آماده کرده بودیم تا روند بازی را از دست ندهیم و آرام، باهوش و به خصوص متمرکز باشیم تا توپ را روی زمین بیاوریم و بازی خودمان را بکنیم. در نیمه ی اول فرصت هایی داشتیم و نیمه ی دوم خارق العاده ای را سپری کردیم.


در مورد تکل لی بویر بر روی سانیا


نمی خواهم زیاد در اینباره صحبت کنم زیرا هنوز تکرار آن را ندیده ام. نمی خواهم امشب این مسئله را در ذهنم نگه دارم زیرا نکته ی مهم ، روشی است که ما می خواهیم فوتبال بازی کنیم. من مطمئنم که این برد ، اعتقاد و اعتماد این تیم را تقویت می کند.


در مورد رفتن به مصاف منچستر سیتی با اعتماد به نفس


بازی بزرگی است. ما از ابتدای دسامبر می دانستیم که بازی های خانگی برابر تیم های بزرگ ، تاثیر زیادی بر روی لیگ خواهد داشت. شروع خوبی با چلسی داشتیم و فکر می کنم آن برد فشار را از روی تیم برداشت و می توانیم با اعتماد به نفس به مصاف منچسترسیتی برویم.


در مورد روبرو شدن با رقبا در امارات


ما 20 بازی انجام داده ایم . 11 بازی خارج خانه و 9 تا در خانه. فرصت خوبی داریم تا از تعداد بازی هایی که باید در خانه بازی کنیم ، استفاده کنیم ، مخصوصا مقابل تیم های بزرگ.


در مورد اهمیت پیروزی های خارج از خانه


تساوی خارج از خانه ، نتیجه ی خوبی نیست ، مخصوصا اگر به نتایج امروز دیگر تیم ها نگاه کنید. هربار که خارج از خانه بازی می کنید ،احساس می کنید که گرفتن یک امتیاز ، فاجعه است زیرا از دیگر تیم های فاصله می گیرید و چون تیم های زیادی برای قهرمانی رقابت می کنند ، تحمل چنین چیزهایی ممکن نیست. شما دوست ندارید که عقب بی افتید.


در مورد انتقاداتی که از تصمیم او برای تغییر دادن تیمش در دوران کریسمس شد


در واقع من به انتقادات عادت کرده ام. می توانم درک کنم که از من انتقاد شده است ولی فکر می کنم نکته ی مهم این است که من پول می گیرم تا تصمیم بگیرم. تصمیمات محکم بهتر از تصمیمات نصف و نیمه است. من تصمیمی گرفتم و تقریبا جواب داد ، ما کمی بدشانس بودیم. می توانستم یک تیم را در این سه بازی به میدان بفرستم و مقابل ویگان و امشب هم ببازم. من متوجه هستم که ما دو امتیاز برابر ویگان از دست دادیم ولی از آنطرف می توانید بگویید که منچستریونایتد نیز در زمین بیرمنگام دو امتیاز از دست داد. در طول این دوره ی کریسمس،ما از همه ی تیم های دیگر زمان کمتری برابر ریکاوری و استراحت داشتیم و در کنار منچستریونایتد ، تنها تیمی بودیم که دو بار خارج از خانه بازی کردیم.


در مورد تاثیر روانی پیروزی برابر چلسی و بیرمنگام


ما در رقابتی هستیم که هر بازی اهمیت دارد. نمی توانید بین بازی ها ، تعدادی را انتخاب کنید. ما از شروع فصل دو چیز یاد گرفته ایم : با ثبات ترین تیم قهرمان خواهد شد و شما می توانید در هر جایی امتیاز از دست بدهید.وستبروم که در نیمه ی دوم جدول است ، فوتبال فوق العاده ی بازی می کند و اینگونه چیزها در لیگ برتر تغییر کرده اند.


در مورد اینکه آیا بیرمنگام بدشانس بود


نمی توانم بگویم که بیرمنگام بدشانس بود که بازی را باخت زیرا اگر به تعداد موقعیت های ما نگاه کنید ، می بینید که ما شایسته ی پیروزی بودیم.


در مورد کنار آمدن با فیزیکی بازی کردن بیرمنگام


باید بدون اینکه کنترل خود را از دست بدهیم ، عکس العمل نشان می دادیم. به بازیکنانم بخاطر انجام اینکار آفرین می گویم زیرا آنها آرام و باهوش بودند و هیچگاه عصبی نشدند. امروز به تیمم بسیار افتخار می کنم.


در مورد یک کلین شیت لذت بخش


به آن نیاز داشتیم زیرا در اینباره خیلی زیر سوال رفته بودیم.


در مورد اولین گل فصل رابین ونپرسی در لیگ


او بازیکنی استثنایی است ولی زمانی که نوک حمله بازی می کنید ، می خواهید گل بزنید . خوشبختانه او امروز اینکار را کرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۱۲
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰