loading
در حال بررسی درخواست شما
با وجود هر نتیجه ای، آرسنال تیم برتر بود
با وجود هر نتیجه ای، آرسنال تیم برتر بود

با وجود هر نتیجه ای، آرسنال تیم برتر بود



3 : 0  نتیجه ی روی تابلوی امتیازات سنت اندروز و شکست ششم آبی های بیرمنگام.
الکس مک لیش سرمربی بیرمنگام سیتی پس از نمایش انکار ناپذیر شاگردان ونگر، تیمش را بازنده به تیم درجه 1 زمین دانست؛ وی در مصاحبه با سایت رسمی این باشگاه گفت:«اگر بازی را به تساوی کشانده بودیم و یا حتی آن قدر خوش شانس بودیم که می بردیم، باز هم بدون هیچ سوالی آرسنال تیم اول میدان بود.
اما با این حال تصمیمات داوری و گل های بازی نتیجه را تغییر داد. در حقیقت تمام صحنه ها را ندیدم ولی فکر می کنم حداقل دو یا سه موقعیت در گروه مشکوک ها جای خواهند گرفت. »

«استفاده ی ون پرسی از دستش؛ چه طور متوجه آن نشدند، نمی توانم بفهمم؟! معمولا" کوچک ترین برخوردی در آن محوطه وحشتناک است ولی ما او را دیدیم که بسیار آشکار با بازویش توپ را هدایت کرد.
وقتی تیمی مثل ما با تیمی مثل آرسنال بازی می کند، کمی شانس بیشتر مورد نیاز است.»

مک لیش که تیمش با 18 گل زده پس از ویگان، کم ترین گل زده در لیگ جزیره را دارد درباره ی این ضعف تیمش ادامه داد:«بدون شک گل ها خیلی سخت برایمان بدست می آیند و به همین خاطر است که نتوانستیم به حد کافی برای رسیدن به مکان های بالاتر جدول گل بزنیم. در نیمه ی دوم لیگ باید این را بهبود دهیم.»

و روزها ی پیش رو برای تیم 19 جدول:«اگر در ماه می بودیم دچار اضطراب و نگرانی می شدیم ولی من می دانم که با امتیازات زیادی که می توانیم ببریم یا از دست دهیم، تا آن زمان اطمینانی برای تبعید در آن نقطه وجود ندارد.
من و کادر اجرایی سعی خواهیم کرد در پنجره ی ژانویه ترکیب تیم را متعادل تر کنیم ولی برای این کار باشگاه را ورشکست نخواهیم کرد.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۱۲
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : bcfc.com
بازدید: ۶۷۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰