loading
در حال بررسی درخواست شما
اعلام حمایت ما از بیانیه کانون یونتوس ...
اعلام حمایت ما از بیانیه کانون یونتوس ...

اعلام حمایت ما از بیانیه کانون یونتوس ...

مدتی است به پخش بازی های دو تیم بارسلونا - رئال مادرید از شبکه ی سه سیمای جمهوری اسلامی ایران عادت کرده ایم و این کار تا حدی بالا گرفته که طرفداران دیگر تیم ها اسم شبکه ی سه را به بارسا تی وی تغییر داده اند و به نظر می رسد مسئولان شبکه ی سه ارزش و اهمیتی برای طرفداران دیگر تیم ها به خصوص طرفداران فوتبال کشور ایتالیا قائل نیستند.

این غرض ورزی مسئولان شبکه ی سه هنگامی بالا گرفت که در کمال تعجب دیدار حساس دو تیم یوونتوس - لاتزیو که در مکان های دوم و سوم جدول سری آ قرار داشتند را پخش نکرده و همانند همیشه تمام تمرکز و حواس خود را به دیدارهای باشگاه بارسا معطوف کردند و بازی بدون حساسیت بارسلونا یک تیم بی نام و نشان پخش شد و این موضوع یعنی بی احترامی محض به طرفداران فوتبال ایتالیا.

//این موضوع برای آرسنال هم زیاد رخ داده بازی های مهمی مثل آرسنال - منچستریونایتد ، آرسنال - چلسی و آرسنال - لیورپول هرگز به صورت مستقیم پخش نشد .

ناگفته نماند که این اتفاق در هفته های گذشته نیز رخ داده بود و محبوبیت تیم بارسا در شبکه ی سه به حدی بالا رفته بود که برنامه ی ورزشی - فیلم - سریال و اخبار شبکه ی سه سیما به علت پخش بازی های بارسلونا تغییر پیدا می کرد اما برای دیدارهای حساس تیم های کشور ایتالیا ( و لیگ برتر ، خصوصا آرسنال ) هیچ برنامه ای در دست نبود و تمامی برنامه های شبکه سه بدون تغییر پخش و توجهی به دیدارهای حساس سری آ نمی شد اما طرفداران فوتبال ایتالیا تصور نمی کردند دیدار حساس و دیدنی یوونتوس - لاتزیو به خاطر یک دیدار معمولی باشگاه بارسا پخش نشود.

مشخص نیست ملاک مسئولان شبکه ی سه سیما برای پخش زنده ی مسابقات فوتبال چه می باشد. ایا تعداد هوادار ملاک اصلی تهیه کنندگان برنامه های ورزشی می باشد ؟ ایا زیبا بازی کردن تیم ها در اولویت قرار دارد ؟ شاید هم پخش دیدارهای تیم مورد علاقه ی خود از شبکه سه در صدر قرار دارد.

به نظر شما تیم های رئال و بارسا در ایران طرفدار بیشتری در اختیار دارند یا تیم های اینتر میلان - رم - میلان - یوونتوس - فیورنتینا و لاتزیو ( تیم های لیگ برتری هم جای خود را دارند ) ؟ مگر سر شماری تعداد طرفداران تیم های خارجی در ایران جایی به ثبت رسیده که بر این مبنا اقدام به پخش بازی ها از شبکه سه می کنند ؟

تنها سر شماری تعداد طرفداران تیم های خارجی در ایران توسط روزنامه ی خبر ورزشی انجام شد که دو تیم یوونتوس و بارسلونا به صورت مشترک در صدر قرار گرفتند و بعد از ان رئال تنها تیم اسپانیایی حاضر در ان لیست بود و از کشور ایتالیا تیم های اینتر میلان - رم و میلان نیز حضور داشتند که نشان از تعداد بیشتر طرفداران فوتبال ایتالیا نسبت به اسپانیا دارد.

در صورتی که به نظر سنجی بالا نیز استناد نکنیم و برای تعداد هوادار به وب سایت های هوادارای این باشگاه ها در ایران مراجعه کنیم می توانیم به اختلاف فاحش بین تعداد بازدید کنندگان به وب سایت های تیم های اسپانیایی و ایتالیایی ( و انگلیسی )  پی برد که در این صورت باز هم شاهد کم لطفی شدید مسئولان شبکه سه به فوتبال دوستان ایتالیایی هستیم.

شاید هم ملاک مسئولان شبکه ی سه برای پخش دیدارهای زنده تماشایی بودن ان می باشد که در این صورت هم نمی توان قانع شد !!! ایا تعریف مسئولان شبکه ی سه یا همان بارسا تی وی از فوتبال زیبا یک طرفه بودن مسابقه و پیروزی پر گل یک تیم می باشد ؟ شاید هم ملاک انها حضور یک تیم در زمین باشد و به تیم حریف توجهی ندارند و بازی فوتبال را یک مسابقه ی یک طرفه قلمداد می کنند که فقط و فقط بازیکنان یک تیم در زمین فعالیت کنند و حتی تیم مقابل نیز تماشاگر نمایش یک تیم باشد و بس .

مگر طرفداران فوتبال ایتالیا چه گناهی مرتکب شده اند که همواره باید فوتبال های یک طرفه و بدون هیجان لیگ اسپانیا را مشاهده کنند ؟؟ این حرکت مسئولان ورزش شبکه سه بیشتر به عناد با فوتبال ایتالیا ( و بی تردید تیم آرسنال ) شبیه است تا توجه به لیگ اسپانیا ! تمامی فوتبال دوستان جمهوری اسلامی ایران بازی زیبا و تماشاگر پسند را دوست دارند اما حرکت شما در پخش مدام دیدارهای لیگ اسپانیا یکنواخت و خسته کننده شده و صدای اعتراض تمامی فوتبال دوستان غیر اسپانیایی را در اورده است.

به نظر می رسد اصل مهم برای پخش مسابقات فوتبال به صورت زنده توجه به اهمیت و خاص بودن ان دیدار دارد نه نام تیم ها که متاسفانه این اصل اساسی و مهم در شبکه ی سه در چند وقت اخیر رعایت نشده و این موضوع برای شبکه سه که هموراه سعی در راضی نگاه داشتن بینندگان خود دارد یک نقطه ضعف بزرگ به حساب می اید.

البته نا گفته نماند که مدیریت وب سایت رسمی باشگاه یوونتوس ایتالیا در ایران بر حسب وظیفه ی خود همواره گزارش لحظه به لحظه دیدارهای تیم یوونتوس را به اطلاع طرفداران خود می رساند تا کم لطفی مسئولان شبکه سه بسیار دلنواز نباشد.

مدیریت وب سایت یوونتوس دات ای ار به عنوان اولین حامی تیم های اروپایی در ایران به نمایندگی از طرف تمامی طرفداران فوتبال ایتالیا در جمهوری اسلامی ایران بدین وسیله اعتراض رسمی خود را مبنی بر عدم پوشش مناسب بازی های سری آ باشگاه های ایتالیا به اطلاع مسئولان محترم شبکه سه سیما می رساند و امیدوار هستیم این اعتراض همانند تماس های بسیار زیاد فوتبال دوستان ایتالیایی با بخش ورزشی شبکه سه سیما بی نتیجه نماند و پخش بازی های لیگ فوتبال ایتالیا که از طرفداران زیادی در کشور عزیزمان برخوردار می باشد در اولویت بیشتری نسبت به گذشته قرار گیرد.

و من الله توفیق
حسین صالحی
مدیریت وب سایت رسمی باشگاه یوونتوس در ایران

// افزونه ها در () قرار گرفته است .....

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۱۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : juventus.ir
بازدید: ۱,۳۴۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰