loading
در حال بررسی درخواست شما
باشگاه مقصد باید حقوق را بدهد
باشگاه مقصد باید حقوق را بدهد

باشگاه مقصد باید حقوق را بدهد



آرسن ونگر که به دنبال قرض دادن کارلوس ولا و امانوئل توماس به تیم های دیگر می باشد ، می داند که بعضی باشگاه ها از لحاظ مالی توان پرداخت حقوق بازیکنان را ندارند.

به عنوان مثال ، زمانی که کریک بلیمی از من سیتی به صورت قرضی به کاردیف پیوست ، به دلیل بالا بودن حقوق این بازیکن ،باشگاه منچستری ضمانت کرد تا حقوق او را در حالی که برای کاردیف بازی می کند ، پرداخت کند. اما آرسن ونگر با چنین کارهایی مخالف است .او به دنبال این است تا قوانین مربوط به این مسائل ، اصلاح شوند.


" آنها ( منچسترسیتی) این توان مالی را دارند تا به بازیکنانی که برایشان بازی نمی کنند هم حقوق بدهند.


مشل زمانی است که بازیکنتان را قرض می دهید و نصف حقوقش را هم پرداخت می کنید. این کار درست است یا اشتباه؟ قانونی است یا غیر قانونی؟


شما می گویید " حقوق ها خیلی بالا است" ولی چه کاری در این راستا می کنید؟ من هم زمانی که بازیکنانم را به لیگ های پایین تر قرض می دهم ، اگر حقوق آنها بالا باشد ، همین مشکل را دارم.


اتفاقی که افتاده این است که توان مالی تیم های حاضر در لیگ های پایین تر انگلستان کم شده. بیشتر این باشگاه ها برای باقی ماندن در چنین سطحی مشکل دارند. بنابراین نمی توانند حقوق بازیکنانی که به آنجا می روند را پرداخت کنند. حتی اگر بازیکن برای امضای قرارداد برود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۱۵
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۳۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰