loading
در حال بررسی درخواست شما
از لحظات تان لذت ببرید  پسرها ...
از لحظات تان لذت ببرید  پسرها ...

از لحظات تان لذت ببرید پسرها ...



یک بار دیگر قرعه ای بزرگ برای لیدز یونایتد و یک بار دیگر حرکت این تیم به سوی شگفتی، این بار در امارات ... یونایتد در خانه برای صعود خواهد جنگید.

شاید 5 دقیقه بیشتر تا صعود فاصله نبود که شاگردان گریسون درست همان طور که گل زده بودند، گل خوردند و لرزش هر دو تور امارات یعنی دیداری تکراری این بار در زمین سفیدپوشان لیدز. با این حال نتیجه ی بدست آمده فارغ از زمان به ثمر رسیدن گل ها، نتیجه ای درخشان برای لیدز بود: «از نتیجه گرفتن مان بسیار خوشحال و پرشورم، حتی با این وجود که چند دقیقه بیشتر با برد فاصله نداشتیم. با عملکردی که ما انجام دادیم می توانیم بی نهایت به خود ببالیم.»

«آرسنال امروز چند بازیکن بزرگش را خارج از زمین داشت ولی ما به عنوان یک تیم عالی دفاع کردیم. چند شانس تک و توک نیز داشتیم و دروازه بان مان نیز چند واکنش خوب از خود نشان داد. در مجموع در این شرایط توانستیم دردسرهایی برای آرسنال بوجود آوریم.
(لوسیانو) بچیو یک ضربه ی سر عالی در 1:0 داشت؛ اگر آن به ثمر می رسید می توانست یک فرصت برای پیروزی به ما بدهد با این حال به طور آشکار از گرفتن چنین نتیجه ای در برابر یک تیم بزرگ خوشحالم.»

«نمی خواستیم اینجا بیاییم و مالکیت توپ را به آرسنال بدهیم. چیزی در این بازی برای از دست دادن نداشتیم و به جز غرورمان هیچ چیز برای شرط بستن روی آن نداشتیم. به همین خاطر به بازیکنانم گفتم به زمین بروید و از لحظات لذت ببرید، چون ممکن است دوباره نتوانید این جا بازی کنید.
آن ها نیز با این کار اعتبار بیشتری برای خود خریدند. فکر می کنم با تماشاگران مان جو خوبی در این جا داشتیم و ما هم به آن ها چیزی برای فریاد و هلهله دادیم.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : bbc.co.uk
بازدید: ۸۴۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰