loading
در حال بررسی درخواست شما
با هر شانسم خوشحال می شوم
با هر شانسم خوشحال می شوم

با هر شانسم خوشحال می شوم



بخت و اقبال ووچیچ ژسنی نیز میان چهار دروازبان این فصل آرسنال باز بود که وی توانست در سن بیست سالگی چندین بازی درون دروازه آرسنال بایستد .
حالا با مصدومیت فابیانسکی و البته مصدومیت صوری آلمونیا و نبودن مانون در تیم وی بار دیگر باید در بازی های پیش روی آرسنال به میدان برود و ضمن کسب تجربه از تک تک لحظات بازی به ادامه نمایش قابل قبول خود تکیه کند .
این دروازبان خوش قد و قامت از استعداد های خاص دروازبانی اروپا نام برده می شود و تمامی هواداران آرسنال به آینده وی خوش بین هستند .
حتی در آخرین نظر سنجی صورت گرفته در سایت رسمی باشگاه آرسنال هواداران با بیش از شصت درصد در صورت مصدومیت آلمونیا وی را درون دروازه ترجیح می دهند .
حال ژسنی نیز به پای میکروفون های خبرنگار سایت رسمی آرسنال نشسته و از ادامه مسئولیتش در تیم آرسنال خشنود است .
این دروازبان لهستانی از اینکه می تواند درون دروازه آرسنال بایستد راضی است و هر شانسی که به وی نصیب شود را مورد بررسی قرار می دهد .

" هر بازی که به من شانس برسد را مورد ارزیابی قرار می دهم . فقط می خواهم بهترینم را نمایش بدهم و تصمیم را به مربی واگذار کنم .
مربی اعتمادش را به من نشان داده است پس من باور دارم اماده ام . هیچ زمان دیگری شانس بازی نداشتم که بتوانم آمادگی خود را نشان دهم و ان را افزایش یابم .
ما اخیرا گل های زیادی دریافت نکردیم . ما در لیگ برتر به خوبی کار می کنیم . هر کسی از چهار تیم نزول می کند و ما فقط می خواهیم این روند خود را ادامه دهیم و با بیشتری کلین شیت های ممکن کار را سپری کنیم . "

اما ژسنی باید در جو سنگین ورزشگاه لیدز به میدان برود :

" آن جا زمین پر سر و صدایی است اما من از اتمسفر لذت می برم . این به شما تحرک بیشتری می دهد و باعث تمرکز شما می شود . من از بازی هایی که در ورزشگاه های بزرگ با سر و صدای زیاد و شلوغ برگزار می شود لذت می برم .
من با تیم برنتفورد در ورزشگاه الند رود لیدز یوناید به میدان رفته ام و توانستیم آن جا مساوی بگیریم و من امیدوارم این زمان نتیجه بهتری رقم بزنیم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۳۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰