loading
در حال بررسی درخواست شما
هاله نور جام حذفی
هاله نور جام حذفی

هاله نور جام حذفی



آرسنال باید امشب در دیار حساس تکراری در خانه تیم سخت کوش لیدز یونایتد قرار بگیرد و جک ویلشر به شکلی مسخره کننده صحبت هایی درباره جام حذفی را رد کرد .
چارلی جورج , الن ساندرلند و اندی لینیگان همگی نام خود را در اسطوره های باشگاه با جام هایشان ثبت کرده اند و ویلشر دلیلی نمی بیند که گروه فعلی نتواند کار مشابهی انجام دهد .
آرسنال امسال می تواند در جنبه های مختلفی در ومبلی حضور یابد اما یکی از این رقابت ها مستلزم پیروزی برابر لیدز است . آرسنال در حالی که در رقابت های اتحادیه و حذفی انگلستان حضور دارد با به فینال رسیدن هر کدام توانایی بازی در ورزشگاه ومبلی را دارد و این در حالی است که در یک سال دراماتیک ورزشگاه ومبلی میزبان دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا نیز هست و سه تیم لندنی آرسنال , تاتنهام و چلسی همچنان در این رقابت ها حضور دارند و شانس بازی در فینال و در شهر خودشان را دارند .
جک ویلشر درباره صحبت هایش گفت :

" این مسخره است که بگوییم جام حذفی درخشندگی و اعتبار خود را از دست داده است . در اخر روز این یک عنوان مهم است و ما می خواهیم که ان را برنده شویم .
مردم این را می گویند چرا که ما تیم متفاوتی بازی می کنیم اما ما ترکیب بازی با تیم متفاوت را داریم . این برای ما کثبت و بزرگ است .
هواداران لیدز عالی هستند . در لندن نه هزار هوادار لیدز وجود داشت و من مانند آن ها تا قبل از این ندیده بودم . این جام حذفی برای شما است .
در نهایت قطعا شما می خواهید در جام باشید حتی با بازی تکراری و ما بسیار بدهکار سس هستیم که امد و بازی را تغییر داد . ما قطعا در بازی حبس شده بودیم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۹۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰