loading
در حال بررسی درخواست شما
نشان دادیم گرسنه ایم
نشان دادیم گرسنه ایم

نشان دادیم گرسنه ایم



درباره عملکرد تیم...
ما هر دو وجه عملکرد و نتیجه را خوب ثبت کردیم . در نگرش و وضع خوب کیفیت داشتیم و متمرکز بودیم . ما قدرتمند شروع کردیم و فوتبالی بازی کردیم که علاقه داریم بازی کنیم .
لیدز هیچ گاه کم نیاورد ولی ما به نظر امشب قوی تر بودیم . فکر می کنم در بازی اول هشداری دریافت کردیم و درس هایی یاد گرفتیم . این نشان دهنده این است که بازیکنانم باهوش هستند و این نشانه خوبی است .


درباره تعویض های دیشت که باعث محکم شدن نتیجه شدند...
من روی نیمکت نیز کیفیت دارم که مخصوصا وقتی پاهای بازیکنان خسته شد می توانند کمک زیادی باشند . پاس های تند و سریع بازیکنان می تواند تفاوت ایجاد کند . از بازی لیدز در این دو بازی تحت تاثیر قرار گرفتم . از نحوه ارنج آن ها و از وضعیت و توان فیزیکی و فکر می کنم ان ها شانس رسیدن دوباره به لیگ برتر را دارند .


درباره شانس در دور چهارم و بازی با هادرزفیلد...
این موقعیت خوبی است که می توانیم در خانه بازی کنیم و برابر هواداران خود باشیم . البته ما باید مخصوص باشیم و من باور دارم ما این را در ذهن خود امشب داشتیم . هدف این بود که صعود کنیم و مرحله بعدی در خانه بازی کنیم . باور دارم که تیم با یک وضعیت بزرگ به سمت قدرت رفت و بار دیگر امشب نشان داد که ما گرسنه موفقیت هستیم .


درباره عملکرد دفاعی...
هر زمان که مدافعان به سمت جنگ بر سر توپ می رفتند امیدوار بودم که اتفاق خاصی نیفتد . البته در این قسمت کمیم . اگر شانس اضافه کردن شخصی داشته باشیم این کار را می کنیم . تا وقتی که جورو و کوشلنی آماده هستند و اسکیلاچی در راه بازگشت باشد کمی وضعیتمان راحت است .


درباره عملکرد سمیر نصری...
سمیر امشب به خوبی بازی کرد اما کل تیم خوب بودند و این سخت است که یک بازیکن را از ان ها خارج کرد . همه عملکرد خوبی داشتند .


درباره گزارشات مبنی بر از دست رفتن روح تیمی...
اولا باید بگویم دقیقا نمی دانم دنیلسون در مصاحبه خود چه گفته است . نمی خواهم به گزارش رسانه ها و روزنامه ها پاسخ بدهم وقتی دقیقا نمی دانم چه چیزی گفته شده . آن ها دو دوست خوب هستند و احترام زیادی برای یک دیگر قائلند . سس فابرگاس کاپیتان ماست و رابین ون پرسی نیز کاپیتان دیگر ماست . ما لیدز های زیادی در تیم داریم و از کاپیتان خود خشنودیم . ما مسئولیت لیدری را در تیم تقسیم کرده ایم اما فابرگاس در حال حاضر کاپیتان ماست . من باور دارم فابرگاس یک لیدر بزرگ است . امشب نصری کاپیتان بود پس ما تعداد زیادی داریم . راهی که ما می خواهیم در ان فوتبال بازی کنیم مهم است که هر کسی وظایف خود را انجام دهد .


درباره هادرزفیلد...
من در تیم آن ها بنیک آفوبه را دارم که البته در حال حاضر مصدوم است . زمان زیادی است که یک راه ارتباطی بین هادرزفیلد و آرسنال وجود داشته . من خوشحالم که در خانه برابر ان ها بازی خواهیم کرد .


درباره راهی که آفوبه در حال تکامل است...
من باور دارم او یک مهاجم قدرتمند و خوب است . من یفین دارم او دوران ورزشی اش را خواهد ساخت .


درباره اینکه به سایمون گریسون چه چیز گفتید...
شما باید به وی امتیاز ویزه ای برای راهی که آن ها در این دو بازی داشتند بدهید . فکر می کنم ارنج ان ها خوب بود و آن ها باور داشتند و وقتی ببینید آن ها در حال انجام چه کار هایی هستند فکر می کنم شانس خوبی برای رسیدن به مرحله حذفی چمپیونشیپ دارند . ما لیدز را در لیگ برتر از دست دادی ایم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۳۰
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰