loading
در حال بررسی درخواست شما
بازی به بازی قوی تر می شویم
بازی به بازی قوی تر می شویم

بازی به بازی قوی تر می شویم



در مورد آمادگی ونپرسی


او دوباره به دوران اوجش بازگشته. او هفته ی پیش هم آماده بود . در مجموع بازی تیمی خوبی داشتیم و به همین خاطر توانست هتریک کند.


در مورد استفاده نکردن از موقعیت ها در نیمه اول


بازیکنان کمی از این بابت ناراحت بودند زیرا از موقعیت هایمان استفاده نکردیم ولی احساس می کنم که در نیمه ی اول فوتبال فوق العاده ای به نمایش گذاشتیم. تعداد موقعیت های ما در هر بازی ، بسیار جالب است زیرا ما سبک بازی جالبی داریم. نگاه کردن سبک بازی ما ، از نظر من بسیار لذتبخش است. باید همینگونه ادامه دهیم.



در مورد انتخاب های او در خط حمله


مسلما بسیار خوب است که دوباره رابین را در چنین شرایطی در اختیار داریم ولی ما بازیکنان تهاجمی زیادی داریم. اول از هرچیز ، باید او را بدور از هرگونه مصدومیتی نگاه داریم. این به ما بستگی دارد که از او به مقدار درست ، استفاده کنیم.


در مورد تغییر دادن ترکیب برای بازی با ایپسویچ


ترکیب را تغییر خواهیم داد ، چاره ی دیگری نداریم. ما در ژانویه 9 بازی خواهیم کرد که بیشترین میزانی است که تا به حال داشته ایم. اگر به برنامه ی بازی هایی که در دسامبر داشتیم ،نگاه کنید ، می بینید که باید بازی به بازی ترکیب را تغییر دهیم. ولی ما بازیکنان فوق العاده ای بر روی نیمکت داریم و این نکته بسیار مهم است زیرا نمی توانیم همیشه با یک ترکیب بازی کنیم.


در مورد اینکه به ونپرسی می گوید که چه زمانی استراحت خواهد کرد


او به خوبی این را کنترل می کند. او بازیکن باهوشی است ولی مسلما دوست دارد تا بازی کند. او مقابل لیدز روی نیمکت بود. به عنوان بازیکن تعویضی به بازی رفت و گل زد.


در مورد پنالتی زن های تیم


ونپرسی همیشه پنالتی زن اول تیم بوده است. اتفاقی که امروز افتاد نیز نظر من را عوض نخواهد کرد. زمانی که توپ از روی نقطه ی پنالتی ، میان تماشاچی ها می رود ، قبول کردن آن برای من سخت است ، هرچقدر هم که آدم صبوری باشید!! بسیار مایلم که توپ توی دروازه برود.


در مورد بسته نگه داشتن دروازه


ما بیش از پیش استوار به نظر می رسیم و کارهای دفاعی تیم ، بارها و بارها زیر سوال رفته است. شاید اینکه شما خبرنگاران در هر نشست خبری از من می پرسید که "آیا مدافع می خرم؟" ، مدافعانمان را هوشیار نگه می دارد.


در مورد احتمال خرید مدافع


بر روی آن کار می کنم و اگر موقعیت مناسبی پیش بیاید ، از آن استفاده خواهم کرد. ما محتاج نیستیم زیرا ورمالن را در اختیار داریم که می تواند نقش بزرگی در پایان فصل ایفا کند و همچنین اسکیلاچی که شاید یکشنبه ی آینده به تیم برگردد. همچنین سانگ هم می تواند در آنجا بازی کند.


در مورد پیدا کردن بازیکن مناسب


این دو هفته ی باقیمانده ،برای تصمیم گیری بر سر خریدن یا نخریدن نیست ، بلکه برای پیدا کردن بازیکن مناسب است. مسئله فقط این نیست که بخواهید بخرید ، بلکه باید دقیقا بازیکن مورد نظرتان را پیدا کنید. فکر می کنم اگر به مدافعانی که در حال حاضر بازی می کنند نگاه کنید ، جورو ،کوشلنی و ورمالن که پیش از آن بازی می کرد ، می بینید که ما همواره بازیکن مناسب را پیدا کرده ایم. به ما اطمینان کنید ، اگر موقعیت مناسبی وجود داشته باشد ، از آن استفاده خواهیم کرد و اگر وجود نداشته باشد ، با بازیکنانی که داریم ادامه خواهیم داد و اگر قهرمان نشویم ، من از این مسئله به عنوان بهانه استفاده نخواهم کرد.


در مورد اینکه آیا اینبار ارزش خرج کردن بیشتر را دارد


سوال جالبی است ولی در واقعیت اینگونه نیست. آیا اگر پول کافی داشته باشید ، می توانید هر بازیکنی را بخرید؟ ما اگر لازم باشد ، پول کافی برای خرج کردن داریم ولی بازیکنان مد نظر ما ، برای خرید موجود نیستند. در حال حاضر فکر می کنم که اگر در ادامه ، در خط دفاع مشکل بزرگ دیگری به وجود نیاید ، می توانیم با این شرایط کنار بیاییم.


در مورد عملکرد سسک فابرگاس


فکر می کنم فوق العاده بود. در پایان بازی از این بابت که گل نزده بود ، ناراحت بود ولی از نظر من ، پاس او برای گل دوم ، فوق العاده زیبا بود. می توانم گل دوم را بارها ،بارها و بارها نگاه کنم زیرا از پاس گرفته تا شوت ، استثنایی بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۲
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۲۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰