loading
در حال بررسی درخواست شما
اخبار تکمیلی روز پایانی نقل و انتقالات
اخبار تکمیلی روز پایانی نقل و انتقالات

اخبار تکمیلی روز پایانی نقل و انتقالات



دیشب پنجره نقل و انتقالات زمستانی بار دیگر بسته شد و هواداران بار دیگر با وجود نیاز در تیم بدون خرید باید به ورزشگاه بیایند .
آرسنال با وجود تکاپوی بسیار در نهایت نتوانست حتی یک مدافع به صورت قرضی جذب کند و سوال در مورد عدم جذب مدافع , نیاز اصلی تیم یکی از اصلی ترین موارد هواداران است .
به هر ترتیب با وجود ناتوانی آرسنال در حضور در نقل و انتقالات مختلف این بار نیز شماری از بازیکنان به صورت قرضی به تیم های دیگر رفته اند .


تکمیل قرارداد ریو میایچی

با وجود خریداری شدن بازیکن 18 ساله ژاپنی و عقد قرارداد های داخلی این انتقال دیروز به صورت رسمی ثبت شد تا این بازیکن 18 ساله ژاپنی که از مدارس فوتبال این کشور و پس از گذراندن دوره های تمرینی با آرسنال خریداری شده رسما به عنوان یک توپچی معرفی شود .
این بازیکن تا انتهای فصل به صورت قرضی باید در لیگ هلند و باشگاه فاینورد بازی کند و ضمن کسب تجربه توانایی ها خود را به نمایش بگذارد .
آرسن ونگر سرمربی آرسنال درباره وی گفت :

" ما از اینکه ریو مایچی به ما پیوسته خوشحالیم . او مربی در تابستان اینجا سپری کرد و نشان داد توانایی دارد که باشگاه های زیادی در سراسر جهان را به خود جذب کرده است . ما آرزوی موفقیت برای وی در روتردام داریم و در پی کمک به وی برای ادامه پیشرفتش در هنگام بازگشت به آرسنال خواهیم بود . "




بارازیت به طور دائمی رفت

ناصر بارازیت هافبک جوان و هلندی باشگاه آرسنال پس از حضور چند ساله در باشگاه های مختلف به صورت قرضی در نهایت با قراردادی دائمی به تیم آستریا وین اتریش پیوست .
بازیکن 20 ساله به صورت قرضی در تیم ویتس هلند حضور داشت و در نهایت با این قرارداد از بازیگاه آرسنال جدا شد و به بوندسلیگای اتریش پیوست .
در طول مدت حضور بارازیت در ویتس وی نه بار به میدان رفت و توانست یک بار گلزنی کند . وی همچنین سابقه حضور قرضی در تیم هایی مثل دربی کانتی را داراست .
این بازیکن جوان در سال 2006 به آرسنال پیوست و توانست در سه بازی کارلینگ کاپ در تیم آرسنال حضور داشته باشد . مصدومیت چهار ماهه وی باعث شد تا مراحل پیشرفت این بازیکن مختل شده و در نهایت تصمیم به فروش وی گرفته شود .




گیلز سونو به فرانسه رفت

مهاجم جوان آرسنال به صورت قرضی به لیگ برتر فراسنه و تیم لورینت پیوست .
این قرارداد تا انتهای فصل دارای ارزش بوده و این مهاجم توانا و جوان می تواند تجارب ارزشمندی در این تیم به دست آورد .
این بازیکن در ماه مارس با باشگاه فوتبال آرسنال قراردادی بلند مدت امضا کرد تا مسئولین آرسنال مهر تاییدی بر توانایی های وی بگذارند . این بازیکن در تیم آکادمی آرسنال نقش مهمی در قهرمانی جام حذفی در سال 2009 داشت .
19 ساله آرسنالی این فصل نیز یکی از بازیکنان اصلی تیم رزرو بود و در هشت بازی حضورش در این تیم دو گل به ثمر رساند . وی همچنین سابقه حضور در کارلینگ کاپ را نیز دارد و به عنوان یار تعویضی سابقه بازی در لیگ قهرمانان اروپا برابر المپیاکو در سال 2009 را داراست .
حال سونو در تیم لورینت می تواند به فرانسیس کوکلین دیگر آرسنالی قرض داده شده بپیوندد و تا انتهای فصل در کنار یکدیگر مراحل رشد و پیشرفت خود را پی بگیرند .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۴۵۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰