loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 2 - اورتون 1
آرسنال 2 - اورتون 1

آرسنال ۲ - اورتون ۱



دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر آرسنال و اورتون


آرسنال با بازیکنان زیر وارد میدان شده است :

ووچیچ ژسنی
باکاری سانیا
لوران کوشلنی
گائل کلیچی
توماس روسیچکی
سس فابرگاس
تئو والکات
جک ویلشر
الکس سانگ
رابین ون پرسی


روی نیمکت تیم نیز بازیکنان زیر حاضرند :

مانوئل آلمونیا
کایرن گیبز
امانوئل ابوئه
آندری ارشاوین
آبو دیابی
مروان شاماک
نیکلاس بندتنر





نیمه اول


تا دقیقه 10 : با وجود کم بودن موقعیت های گلزنی بازی بیشتر در دستان اورتون است و این تیم به مراتب نسبت به آرسنال بهتر بازی کرده و موقعیت های بهتری نیز خلق کرده . اورتونی ها بیشتر از کناره ها سعی در نفوذ دارد و از عمق نیز روی برخی حرکات خطر ساز شد.

دقیقه 14 : روی یک حرکت از سمت راست آرسنال توسط سانیا صاحب موقعیتی شد و چسبیده به محوطه جریمه روی سانیا خطایی صورت گرفت . شوت رابین ون پرسی از این زاویه با برخورد به پای بازیکنان به کرنر می رود و کرنر راسالی نیز با ضربه سر کوشلنی همراه بود و این ضربه از کنار دروازه به بیرون رفت .

دقیقه 16 : روی یک پاس پشت پای بسیار دیدنی از رابین ون پرسی فابرگاس در نموقعیت عالی قرار گرفت که شوت این بازیمن به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 22 : یک حرکت ترکیبی بسیار زیبا بین سانیا و الکس سانگ و توپی که به والکات رسید و شوت محکم والکات که توسط هاوارد راهی کرنر شد .

دقیقه 24 : اورتون روی سانتر از سمت چپ صاحب موقعیتی شد که ضربه بیلیالدینو با برخورد به پاس سانیا دفع شد .

گل----
دقیقه 24 : روی یک صحنه کاملا آفساید و روی یک تصمیم باور نکردنی اورتون توسط لوییس ساها به گل رسید و با وجود صحبت داور و کمک داور این صحنه کاملا مشخص گل اعلام شد .

تا دقیقه 30 : بازی گره خورده ای شاهد هستیم و در دیگر سو تصمیمات داور و عصبیانت بازیکنان آرسنال روی بازی ان ها و پاس های اشتباهشان تاثیر زیادی داشته . ضمن اینکه تصمیم عجیب کمک داور همپنان مهم ترنی صحنه نیمه اول است .

دقیقه 32 : روی یک ضربه کرنر خطرناک توسط رابین سانگ ضربه سر خطرناکی ضد که این توپ با عبور از کنار کوشلنی به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت .

دقیقه 35 : حرکت عمقی خوب فابرگاس و شوت وی که به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت .

دقیقه 37 : روی پاس بلند و فوق العاده جک ویلشر رابین ون پرسی در حالت تک به تک با دروازبان قرار گرفت که ضربه بد رابین از بالای دروازه به بیرون رفت .

دقیقه 38 : یک فرار در عمق در محوطه جریمه آرسنال و موقعیتی که بازیکنان اورتون داشتند که شوت بازیکنان توسط ژسنی دفع شد .

تا دقیقه 45 : آرسنال با وجود ایجاد موقعیت هایی اما نیمه اول موفقی نداشت و شاید سوت های بد داوری و تصمیمات عجیب داور و کمک داور تاثیر زیادی در نیمه اول داشت .


در نهایت نیمه اول با گل آفساید لویس ساها و داوری عجیب نیمه اول به پایان رسید .



نیمه دوم


تعویض----
حضور آبو دیابی به جای الک سسانگی که در نیمه اول به دلیل برخورد با ووچیچ ژسنی به نظر کمی مصدوم شده است

دقیقه 48 : یک حرکت از بازیکنان آرسنال و شوتی که توماس روسیچکی روانه دروازه کرد و این توپ از کنار دروازه به بیرون رفت .

دقیقه 50 : یک خطا از زاویه ایده آل برای رابین ون پرسی . در نهایت نیز ضربه بد رابین با برخورد به دیوار دفاعی دفع شد.

دقیقه 63 :  یک حرکت از رابین ون پرسی و در نهایت توپی که به کلیچی رسید و شوت خطرناک وی که با برخورد به مدافعین حریف به کرنر می رود و در ادامه نیز کرنر ارسالی که ثمری برای تیم ندارد .

تا دقیقه 60 : آرسنال در اوایل نیمه اول بهتر از این دقایق کار کرده و به جرات می توان گفت تک تک سوت های داوری آن هم در خانه آرسنال بر ضد این تیم بوده و ضمن عسبی کردن تمام بازیکنان واکنش هواداران و ونگر را نیز بر انگیخته است . اورتون نیز در این نیمه کاملا شرایط احتیاط را در دستور کار دارد و باید دید در ادامه کار آرسنال چگونه کار خواهد کرد . قضاوتوحشتناک داوری حتی باعث شده تا دوربین های فیلمبرداری نیز کاملا وی را زیر نظر بگیرند .

تعویض----
دقیقه 62 :
حضور اندری آرشاوین به جای توماس روسیپکی درون زمین
در این بازی توماس در هر دو نیمه بسیار کم صاحب توپ شد و در نیمه اول نیز توپ های زیبای از دست داد و مجموع در زمین بازی دیده نشد .

دقیقه 63 : حرکت خوب بازیکنان ارسنال و پاس عالی چیپ آرشاوین که به رابین ون پرسی رسیده و ضربه بد پای راست رابین از کنار دروازه به بیرون رفت .

دقیقه 67 : حرکت در عرض آبو دیابی و شوت محکم پای چپ این بازیکن که از کنار دروازه به بیرون رفت

تعویض----
دقیقه 68
حضور نیکلاس بندتنر به جای جک ویلشر درون زمین

گل----
دقیقه 70 : گلزنی آندری آرشاوین . یک پاس چیپ بلند از فابرگاس و تاثیری که درون محوطه جریمه مدافعین اورتون می گذارند و در نهایت بقل پای بسایر خوب و دقیق آندری آرشاوین باعث شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه 74 : حرکت سریع آرسنالی ها از سمت راست زمین توسط والمات و توپی که در نهایت روی هوا به بندتنر رسید و ضربه برگردون این بازیکن که در دستان هاوارد قرار گرفت .

دقیقه 75 : یک ضربه ایستگاهی و ضربه بسیار دیدنی رابین ون پرسی که با واکنش دیدنی هاوارد توپ راهی کرنر شد .

گل----
دقیقه 76 : گلزنی آرسنال توسط لوران کوشلنی ... روی یک ضربه کرنر ضربه سر عالی لوران کوشلنی باعث شد آرسنال حالا دو بر یک از حریف خود پیش بیفتد

دقیقه 77 : روی یک شلوغی درون محوطه جریمه بندتنر و والکات صاحب موقعیتی شدند که کشمکش بین مهاجمین و مدافعین در نهایت باعث دور شدن توپ شد .

دقیقه 77 : نکته عجیب این لحظه و اعلام آن توسط تلویزیون بازی : درصد ملکتی توپ صد در صد برای ارسنال در پنج دقیقه اخیر.

دقیقه 82 : سانتر خطرناک بازیکنان اورتون از روی یک ضربه کرنر و ضربه خطرناک رودول که از کنار دروازه به بیرون رفت .

دقیقه 85 : باز هم در شرایطا آفساید بازیکن اورتون پشت مدافعین روی یک توپ هوایی صاحب موقعیت شد که ضربه سر وی در دستان ووچیچ ژسنی قرار گرفت. البته کمک داور نیز این بار آفساید اعلام کرد .

دقیقه 92 : روی یک حرکت عمقی بسیار زیبا از کلیچی وی صاحب موقعیت عالی شد که پاس در عرض وی به مدافعین اورتون رسید تا این موقعیت طلایی در اخرین دقایق برای آرسنال از دست برود .

در نهایت پس از گذشت پنج دقیقه داور ضعیف بازی سوت پایان ای دیدار را به ثمر رساند تا آرسنال با تمام سختی ها در یک دیدار بسیار دشوار از سد تیم اورتون بگذرد و سه امتیاز حساس را به حساب خود واریز کند .


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۱۳
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۱,۲۰۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰