loading
در حال بررسی درخواست شما
همواره دیدگاه فوق العاده ای داشته ایم
همواره دیدگاه فوق العاده ای داشته ایم

همواره دیدگاه فوق العاده ای داشته ایم




در مورد جبران کردن گل خورده و پیروزی در بازی


امروز بسیار خوشحالم زیرا در برابر یک اورتون خوب ، پیروز شدیم. در نیمه اول در راه افتادن کمی مشکل داشتیم. معتقدم که شانس برای گلزنی داشتیم ولی پاس هایمان کمی ضعیف بود و بخاطر پرس بسیار خوب اورتون ، و همچنین چند اشتباه تاکتیکی ،توپ های زیادی را واگذار کردیم. باید بگویم که این پیروزی بیشتر مربوط به روحیه ی فوق العاده و هیچگاه تسلیم نشدن تیم بود تا بازی همیشگی خودمان. ولی این مشخصات مسلما در چنین مسابقاتی لازم است.


در مورد گل اورتون


از نظر من گل اول آفساید بود. اگر کسی بتواند من را متقاعد کند که نبوده ، آماده ام تا قبول کنم. آفساید بود ، زیرا پاس در ابتدا به قصد رسیدن به ساها داده شده بود. من برخورد توپ به مدافع را یک تغییر جهت می دانم. اما واضح بود که قصد پاس ، رسیدن به ساها بود و او در شرایط آفساید قرار داشت و از این شرایط سوء استفاده کرد. پس از آن ، ضربه ی نهایی را بسیار عالی زد. ما 0-1 عقب افتاده بودیم و باید در نیمه ی دوم نتیجه را عوض می کردیم.


در مورد شخصیت تیم


بسیار خوشحالم زیرا شاید این یکی از خصوصیات تیم است که بیشتر از همه زیرا سوال رفته باشد و ما اخیرا در این زمینه بسیار قانع کننده بوده ایم. در بازی های کوچکتر ، برابر لیدز ، ایپسویچ و هادرزفیلد. ما امروز دهمین بازی در یک ماه گذشته را انجام دادیم و هربار نشان داده ایم که حتی اگر کمی از لحاظ فوتبالی افت کنیم ، همواره دیدگاه فوق العاده داریم.


در مورد اینکه آیا گل اورتون تیم را راه انداخت


بله ، زیرا می توانید ببینید که بلافاصله واکنش خوبی نشان دادیم. باید بگویم که تا زمانی که اورتون گل زد ، سرحال نبودیم.


در مورد اینکه چرا تیم بازی را کند شروع کرد


نمی دانم اما ما پشت سر هم بازی داشته ایم. گاهی اوقات برای وارد جریان بازی شدن ، کمی به زمان نیاز دارید. فکر می کنم در نیمه ی دوم همه چیز در اختیار ما بود و می توانستید احساس کنید که هر لحظه می توانیم گل بزنیم. ما به حمله کردن ادامه دادیم و اورتون در نیمه ی دوم کم آورد.


در مورد مصدومیت الکس سانگ


او نمی تواند راه برود. نمی دانم مشکلش چیست. او ضربه خورده است ، فکر می کنم توسط کوشلنی. او همه بازیکنان تیم را می زند! بنابراین باید ببینیم که در چند روز آینده چه واکنشی نشان خواهد داد ولی در حال حاضر نمی تواند راه برود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۱۳
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۵۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰