loading
در حال بررسی درخواست شما
نقش مهم والکات در فصل جاری
نقش مهم والکات در فصل جاری

نقش مهم والکات در فصل جاری

تئو والکات که این فصل با مصدومیت های زیادی دست و پنجه نرم کرد بالاخره توانسته به ترکیب آرسنال بار دیگر بازگردد . ابتدا مصدومیت از ناحیه پشت در تابستان و سپس مصدومیت لیگامنت زانوی وی باعث شده در این فصل فقط در دو دیدار آن هم نه از ابتدا برای آرسنال بازی کند .
در حالی که آرسن ونگر نیز به صورت غیر مستقیم از وی خواسته تا تمام تمرکز وی روی باشگاه باشد سس فابرگاس در مصاحبه ای جدید از نقش مهم و پر رنگ وی در این فصل سخن گفته است .
با مصدومیت رابین ون پرسی و نیکلاس بندتنر هم اکنون ترکیب آرسنال بیش از پیش به وجود تئو نیازمند است . وی یکی از گزینه های جانشینی آن دو در جلوی ترکیب آرسنال می باشد و می تواند در این برهه زمانی بسیار موثر و مفید برای باشگاهش فعالیت کند .
فابرگاس اعتقاد دارد بازی های ملی زیر 21 سال انگلستان برای تئو بسیار بد بود و باعث شد این فصل تئو با مصدومیت های مختلف مدارا کند . اما وی یقین دارد با بازگشت وی و تاثیر تئو بر بازی روند تیمی آرسنال نیز بهتر خواهد شد .
سس می گوید : این بسیار بد است وقتی شما به خاطر مسائلی در تابستان نتوانید تیمتان را در فصل همراهی کنید . وقتی شما در تابستان در یک تورنمنت طولانی شرکت می کنید سخت است وقتی بخواهید برای باشگاهتان نیز فصل را شروع کنید . وی بسیار جوان است و کارایی بالایی دارد . وقتی شما نام تئو والکات را بشنوید احساس خواهید کرد وی یک بازیکن قدیمی است و بازی های زیادی انجام داده اما می دانیم وی فقط 20 ساله است و جای زیادی برای پیشرفت دارد . وقتی شما در این سن این تعداد بازی را باید انجام دهید بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد بود . نتیجه آن هم در نهایت مصدومیت های مختلف است . نکته مهم این است که وی سالم است و به ترکیب بازگشته است و می تواند کمک بسیار زیادی به تیم بکند . او واقعا در تمرینات خوب نشان می دهد . بسیار شاداب و سر حال و من یقین دارم وی بخش اعظمی از مسئولیت این فصل تیم را به عهده خواهد داشت .چرا که او واقعا بازیکن بزرگی برای ما است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۳
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال . کام
بازدید: ۴۷۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰