loading
در حال بررسی درخواست شما
این ماجرا تمام شده است
این ماجرا تمام شده است

این ماجرا تمام شده است


دیوید مویس بعد از باخت مقابل آرسنال در کنفرانس خبری خود مدعی شد بعد از پایان نیمه اول بازی،حرف هایی را در تونل ورزشگاه از کاپیتان توپچی ها شنیده که باید وی اخراج می شده است.
در ابتدا بحث توهین به داور از سوی سسک مطرح شد که این اتهام شب گذشته توسط سسک فابرگاس با اعلام بیانیه ای رد شد.
حال امروز یکی از بازیکنان اورتون که نخواسته نامش فاش شود مدعی این شده که سسک به آنها گفته "چقدر به داور پول داده اید؟" و اینکه در ادامه به نیمکت اورتون هم توهین کرده است.
آرسن ونگر امروز در مصاحبه ای از کاپیتان خود حمایت کرد و این روش عمومی کردن شنیده های مورد بحث در تونل ورزشگاه را کاری اشتباه از سوی مویس خواند.
"اعتقاد دارم این برای مویس اشتباه است که حرف هایی که ادعا می کند در تونل شنیده را عمومی می کند و در بیرون بازگو می کند.
اگر من چیزهایی که طی ده سال گذشته در تونل شنیده ام را بیرون بیاورم،شما گیج خواهید شد.در کار ما یک قانون وجود دارد که هرگز آن چیزهایی که در لحظات داغ بازی شنیده ایم را بیرون نیاوریم که معمولا توسط همه محترم شمرده شده".
ونگر در ادامه گفت:
"سسک چیزی به داور نگفته و من روی حرفم هستم.سسک جریمه نشده پس این داستان برای من تمام شده است.اگر سسک گناهکار است،جریمه می شد.او توسط اتحادیه فوتبال انگلیس جریمه نشده و هیچ اقدامی هم علیه او وجود ندارد پس من نمی فهمم چرا ما باید زمان بیشتری را در دفاع از کسی که گناهکار نیست خرج کنیم.
اگر شما فردا با دوستان خود فوتبال بازی کنید،در بین دو نیمه گاهی ممکن است حرف هایی به دوستان خود بزنید که فردای آن روز به آنها افتخار نکنید اما این حرف ها در آن لحظات داغ و پر تنش مسابقه زده شده است.
برای من این حادثه بسته شده است".

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۱۴
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : football365
بازدید: ۹۰۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰