loading
در حال بررسی درخواست شما
چنین ثباتی اصلا ساده نیست!
چنین ثباتی اصلا ساده نیست!

چنین ثباتی اصلا ساده نیست!

در مورد عملکرد تیم

نیمه ی اول خوب بود. در نیمه ی دوم از فشارمان کم کردیم. نتیجه را حفظ کردیم و بازی را در اختیار داشتیم. می توانستید ببینید که در یک سوم نهایی عجله نداشتیم و این به خاطر همین کم کردن فشار در نیمه ی دوم بود. نیمه ی دوم با حرکات شناور همراه بود و نیمه ی خوبی بود.

در مورد بازگشت به شرایط خوب پس از بازی با ساندرلند

اگر به 9 بازی آخر ما نگاه کنید می بینید که شرایط خوبی داشتیم ولی بازی با ساندرلند در آن سطحی که ما می خواستیم نبود. هنوز در ذهن بازیکنان هست زیرا شما هیچوقت ناامیدی را فراموش نمی کنید. خیلی مهم بود که امروز برنده شویم تا به خوبی برای چلسی آماده شویم

در مورد صعود به دور حذفی برای دهمین سال پیاپی

ّبسیار راضی هستم زیرا اینچنین با ثبات بودن، راحت نیست! باید بگویم که ما در این گروه شانس اول بودیم و این کاملا طبیعی بود . ما کارمان را کردیم. اگر این 10 سال را کنار هم بگذارید، می توانید بگویید که ما ثبات داشته ایم

در مورد پیشروی کردن نسبت به سال پیش

به نظرم در لیگ قهرمانان دو نوع رقابت وجود دارد. یکی صعود کردن و دیگری جام. ما هم اکنون از صعود کردن، به رقابت برای جام رفته ایم و این یعنی که شرایط روانی متفاوت و از این پس وارد دوره ای می شویم که تک تک دقایق آن مهم است. مسلما می خواهیم که به این شرایط عادت کنیم. قاعدتا این امتیاز را داریم که بازی برگشت را در خانه بازی می کنیم بنابراین باید بازیکنان مصدوم به تیم بازگردند و در لیگ در مکان خوبی قرار بگیریم زیرا این نیز به همان اندازه برای اعتماد به نفس تیم مهم است.

در مورد استراحت دادن بازیکنان در بازی با المپیاکوس

بله، اینکار را خواهیم کرد.

در مورد انتخاب کارلوس ولا از ابتدا

کارلوس به بازی نیاد دارد و فکر کردم که امشب فرصت مناسبی برای اینکار است و معقتدم که او نیز مثل بقیه ی تیم بود. در نیمه ی اول خوب و در نیمه ی دوم کمی کندتر. از حرکات بدون توپ و بازی ترکیبی اش با بازیکنان بسیار راضی هستم.

در مورد اینکه چگونه بازی چلسی بر روی انتخاب بازیکنان امشب تاثیر داشته؟

فقط می خواستم که به دنیلسون بازی دهم به خاطر اینکه تازه از مصدومیت بازگشته بود و به غیر از این فقط سعی کردم که بازی را ببریم.

در مورد حذف لیورپول

فکر می کنم وقتی که سرنوشتتان به تیم های دیگر وابسته باشد، در شرایط خوبی نیستید. آنها امشب خوب بودند ولی با توجه به اینکه فیورنتینا در صورت برد برای اولین بار در تاریخش به دور حذفی صعود می کرد و در خانه هم بازی می کرد،شما همواره شانس آنها را برای بردن لیون بیشتر می دانید. معتقد بودم که کار لیورپول برای صعود سخت خواهد بود مگر اینکه فیورنتینا لیون را شکست نمی داد.

در مورد اینکه چگونه بر روی تیم تاثیر می گذارد؟

سخت است که بگویید چقدر بر روی تیم تاثیر می گذارد. می توانند خوب واکنش دهند و بگویند " بیایید در لیگ اروپا خوب عمل کنیم"

در مورد اینکه آیا او خوشحال است که لیورپول حذف شده یا نه

نه. اگر به من بگویید که من می خواهم همه ی تیم های بزرگ حذف شوند، این غیر ممکن است. معتقدم شما باید به عملکرد خود نگاه کنید و اگر لیورپول حذف شده است، تیم قوی دیگری صعود کرده است هرچند که در هر صورت ما در مراحل اولیه ی دور حذفی در مقابل آنها بازی نمی کردیم( به دلیل قوانین یوفا)

در مورد گل دنیلسون

به نظرم او از آن مدل شوت های خاص برزیلی دارد. فکر می کنم که قوزک پای آنها کوتاه تر است و این به توپ ضرب متفاوتی می دهد. این تکنیک خاص برزیلی است و من خیلی وقت ها سعی کردم تا آن را آنالیز کنم و فقط توانستم به این نتیجه برسم که قوزک پای آنها کمی کوتاه تر است و می توانند ضربات روپای خوبی بزنند.

در مورد کلید موفقیت در دور گروهی

معتقدم مهم است که بازی ها خانگی خود را پیروز شوید زیرا دلیل اتفاقی که برای لیورپول افتاد، بیشتر به خاطر باخت در خانه به لیون بود. این باخت به قیمت حذف آنها تمام شد. حتی با یک مساوی ، لیون 2 امیتاز کمتر می داشت و لیورپول یکی بیتشر. در دور گروهی ، نمی توانید در خانه ببازید.

در مورد تمدید قرار داد الکس سانگ

قرار داد او را دیروز تمدید کردیم و فردا به سرعت تایید خواهد شد. مسلما او بازیکن بسیار مهمی است. 3 سال دیگر به پایان قراردادش مانده بود ولی الان 4 سال شده است. تا پایان فصل سال 2014!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۴
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۹۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰