loading
در حال بررسی درخواست شما
بازی خوب تیم آرسنال
بازی خوب تیم آرسنال

بازی خوب تیم آرسنال




درباره فراموش کردن نتیجه بازی با نیوکاسل...
مشکلی وجود نداشت . در عمل نشان دهنده کیفیت و عملکردمان برابر نیوکاسل بود چیزی که خواندنش در رسانه ها اسان نبود چرا که ما بازی بسیار خوبی هنگام بازی یازده برابر یازده داشتیم . این امروز با تعداد موقعیت هایی که ساختیم مشخص کننده بود و همینطور کیفیت بازی که ارائه دادیم . در دفاع محکم بودیم و این بعد از گل به ثمر رسیده مهم است . قسمتی از بازی تحت الشعاع دروازبان ان ها بود . تمامی دروازبانان این جا در امارات ملهم می شوند . دروازبان ان ها بازی فوق العاده ای داشت .



کیفیت رابین ون پرسی...
او امروز دو گل متفاوت به ثمر رساند . یکی از ان ها با پای چپ بود که کاری نیست که علاقه مند به انجام آن باشد و دیگری روی یک ضد حمله که می دانیم می تواند بسیار خطرناک باشد .



درباره اینکه چگونه نصری برای بازی با بارسا شانس دارد...
نمی توانم بگویم هیچ شانسی نیست و مقداری شانس وجود دارد .



متمرکز ماندن برابر ولوز...
ما امروز تمرکز خود را حفظ کردیم . برای ما این مهم بود چرا که چهار شنبه قطعا باید برابر تیم برتر حال حاضر جهان بازی کنیم . مهم است که با اعتماد به نفس به آن بازی برویم و در موضع قدرتمندی در لیگ باشیم . ما در رقابت لیگ برتر هستیم و باور داریم می توانیم ان را انجام دهیم . ما تشنه هستیم و می توانم روی هر بازی تمرکز کنیم و این مهم است . برای ما این مهم است که امروز تمرکز خود را نشان دادیم و بارسلونا را در ذهن خود نداشتیم .



درباره عملکرد جک ویلشر...
فکر می کنم او بازی بسیار خوبی داشت . او به خوبی دفاع کرد و همینطور در حملات به خوبی موقعیت سازی کرد . او پاس گل داد . در حال حاضر من باور دارم او به زودی گلزنی خواهد کرد و به نظر بسیار نزدیک به این امر است . او کمی در این مورد گاهی بی میل است که بخواهد تمام کنندگی داشته و تصمیم به دادن توپ در لحظات می کند اما من فکر می کنم وقتی گلزنی کند او کمی با اعتماد به نفس بیشتری کار خواهد کرد . او هنوز گلزنی نکرده اما سس نیز برای مدتی مانند وی بود .



درباره مقایسه های وی و کلود ماکلله...
برای من به خاطر صحبت کردن در این مورد بسیار مشکل خواهد بود اما جک بازیکن باهوشی است که می تواند دفاع کند و همینطور حمله کند .



درباره اینکه ویلشر چگونه می تواند خود را برابر بارسلونا بهبود ببخشد ...
نمی توانید مسئولیت بیشتری نسبت به بازی امروز از ویلشر بخواهید . وقتی برابر یازده نفر با کیفیتی مانند آن ها بازی می کنید شما به تمام بازیکنان نیاز داریم . یازده نفری که باید همگی در بالاترین سطح خود باشند . برای ما این مهم است با باور و تمام قوایمان بازی کنیم . چیزی که نسبت به فصل گذشته یاد گرفتیم این است که در نیمه اول ما احترام زیادی برای ان ها قائل شدیم و خوش شانس بودیم که از ان گذر کردیم .



درباره اینکه از چه طریق بارسا شکست خواهد خورد...
این بازی کاملا مورد علاقه ما نخواهد بود اما من فکر می کنم می توانم این کار را بکنیم .



درباره وضعیت زانوی رابین ون پرسی...
او به نظر مشکلی ندارد و اماده است و فکر می کنم او برای چهار شنبه آماده باشد . تصمیم دارم درباره چالش وی با زوبر صحبت نکنم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۲۳
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰