loading
در حال بررسی درخواست شما
می توانیم بارسا را شکست دهیم
می توانیم بارسا را شکست دهیم

می توانیم بارسا را شکست دهیم



مهاجم بلند قامت و دانمارکی تیم آرسنال آماده رقابت اروپایی تیمش است .
این بازیکن باور دارد آرسنال هوش کافی برای خارج کردن بارسا از رقابت های اروپایی را دارد .
این بازیکن سال گذشته در همین رقابت ها در ورزشگاه نیوکمپ  توانست یک بار دروازه تیم قدرتمند بارسلونا را باز کند .

" ما در ذهن خودمان شانس این را در این زمان داریم چرا که در روز خودمان می توانیم هر تیمی را شکست دهیم . ما این را نشان داده ایم .
دوست دارم به این فکر کنم ما یکی از معدود باشگاه هایی هستیم که می توانیم با بارسا رقابت کنیم برای یک سبک فوتبال خالص اما شما باید امتیاز زیادی به خاطر همیشه مثبت بودن آن ها به این تیم بدهید .
ما می دانیم آن ها تیم فوق العاده و باورنکردنی هستند اما ما نیز بازیکنان فوق العاده ای داریم و روشی که ما بازی می کنیم شباهت زیادی به بازی آن ها دارد . ما توپ را پاس کاری می کنیم  و پس ما نیز شانس داریم .
ما دو یا سه بازیکن در تیممان داریم که می توانند شانس حضور برابر بارسا را داشته باشند . من احساس یقین در اینباره دارم و همه چیز به سمت این باور است که با پتانسیل خود بازی خواهیم کرد . اگر این کار را بکنیم شانس خواهیم داشت . مخصوصا در ورزشگاه خودمان . "

وی در ادامه اضافه کرد :

" مسی بهترین بازیکن در جهان است و در همه زمان ها در حال گلزنی است . اما آن ها بازیکنان بزرگ زیادی دارند و وقتی برابر آن هایی یک بازیکن نیست که در سطح جهانی نباشد  و ما این را می دانیم که این بازی سختی برایمان است .
شما می بینید آن ها چگونه بازی می کنند و این بازی خالصی در زمان حاضر است. آن ها یکی از بزرگترین ها هستند و این نیز بازی بزرگی است . اما کلید این بازی این است که ما امیدوار باشیم که ترکیب کاملی در اختیار داشته باشیم .
هر تیمی بهترین بازیکنانش را  برابر تیم هایی مثل بارسا نیاز دارد و ما تفاوتی نداریم . در این زمان می توانم وقول بدهم این بازی متفاوتی است . گلزنی در نوکمپ خوشحال کننده است اما خواهان گلزنی و پیروزی تیمم هستم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۲۴
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sky sports
بازدید: ۷۵۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰