loading
در حال بررسی درخواست شما
این بار بارسلونا در آزمونی دشوار قرار خواهد گرفت!
این بار بارسلونا در آزمونی دشوار قرار خواهد گرفت!

این بار بارسلونا در آزمونی دشوار قرار خواهد گرفت!




جک ویلشیر: آرسنال این بار بارسلونا در آزمونی دشوار قرار خواهد داد!

توپچی ها می بایست در این بازی عزم خود را جزم کرده و در اولین بازی مرحله خذفی به مصاف بارسلونا بروند.


جک ویلشیر باور دارد تییمش از حذف شدن از دور مسابقات سال پیش توسط بارسلونا تادیب شده اند و درس های زیادی گرفته اند و به هم تیمی هایش گفته است که باید تمام قوایشان را جمع کنند و در این نمایش بزرگ که از چهارشنبه این هفته در استادیوم امارات آغاز می شود کمی بی مهابا باشند.

آرسن ونگر که تیمش سمیر نصری( شاید مهمترین و تاثیر گذار ترین بازیکن این فصلشان ) را به طور غیر منتظره ای دوباره در اختیار دارد که از بند مصدومیت ناحیه همسترینگ که در بازی با هادلزفیلد در دور چهارم جام حذفی دچار آن شد رهایی یافته است. 

جک ویلشیر و هم تیمی هایش می خواهند که بارسلونا را در حالی متوقف کنند که آنها با 71 گل زده در لا لیگا در رده نخست لیگ هستند و همچنین سال پیش با نتیجه کلی شش بر سه آرسنال را از دور مسابقات حذف کرده اند.

ویلشیر گفت: 

"من در بازی رفت سال پیش مقابل بارسلونا در استادیوم بودم و بازی را از نزدیک تماشا کردم آنها فوق العاده بودند به خصوص در نیمه نخست."

"در هنگام بازی برگشت من بازی را از تلویزیون دیدم چون به صورت قرضی در بولتون بودم ولی به یاد دارم ما بازی خوبی انجام دادیم. "

"اما این بار ما می بایست رو در روی آنها بایستیم و به آنها ثابت کنیم که چه قدرتی داریم. هر گاه که توپ را بدست بیاوریم می باست همانگونه که آنها توپ را نگه می دارند ما نیز توپ را حفظ کنیم."

"ما باید در مقابل بارسلونا کمترین تغییری را در سبک بازی خود انجام دهیم - ما این را از بازی سال گذشته درس گرفته ایم."

"اما این بار رو در روی آنها ما می خواهیم که کمی بی مهابا و تند و زننده باشیم، با یک احساس فوتبالی، تا بتوانیم توپ را از آنها پس بگیریم."

"ما باید به صورت تیمی آنها را پرس کنیم، اگر فقط یک نفر بخواهد این کار را انجام دهد شانسی وجود ندارد ما باید به صورت تیمی آنها را در زمین خودشان تحت فشار قرار دهیم تا مالکیت توپ را بدست آوریم همچنین ما در بازی چهارشنبه با نگاه به برد به زمین می رویم این مهم است چون با این کار آنها را در بازی برگشت تحت فشار می گذاریم."

هچنین این هافبک نوجوان آگاه است که نباید تیمش بیش از حد هجومی کار کنند ، ونگر نیز ایمان دارد که یارانش میتوانند با بر هم زدن نقاط قوت بارسلونا بهره لازم را از این بازی ببرند البته اگر آنها بتوانند مالکیت توپ را در اختیار خود در آورند.

آرسنال در سال گدشته در حالی با نتیجه دو بر دو مقابل بارسلونا متوقف شد که خیلی از بازیکنان اصلی خودش را در اختیار نداشت و آن بازی نیز با مصدومیت سسک فابرگاس در میانه نیمه دوم بازی همراه بود. اما حالا با بازگشت نصری قدرت این تیم نسبت به سال قبل دو چندان شده است.

هافبک فراسوی توپچی ها که در این فصل 14 بار موفق به گلزنی شده و انتظار می رفت که این بازی را از دست بدهد از مصدومیت بازگشته و تست های نهایی را فردا و سه شنبه انجام خواهد داد تا تصمیم نهایی گرفته شود. به هرحال خوش بینانه می توان انتظار داشت که او بازی مقابل بارسا را از ابتدا آغاز کند. 

ونگر گفت :

"من مانند دیوانه ها قمار نخواهم کرد ، ولی از لحاظ شرایط بدنی او آماده است"

"فقط یک خطر بازگشت مصدومیت وجود دارد پس ما او را هم از لحاظ جسمانی و هم از لحاظ درمانی چک خواهیم کرد."

"ما بازی های مهمی در پیش رو داریم بازی Leyton Orient در جام حذفی ، فینال جام اتحادیه و همچنین بازی برگشت با بارسلونا در فاصله سه هفته دیگر پس مهم است که احمق نباشید."

"از نظر من ما در فرم بهتری نسبت به سال قبل به دیدار بارسلونا خواهیم رفت - در سال گذشته ما رابین را به خاطر مصدومیت در اختار نداشتیم گالاس و آرشاوین را به خاطر مصدومیت در نیمه اول بازی از دست دادیم - فابرگاس به آن شکل اواخر بازی به بازی ادامه داد - ما سانگ و فابرگاس را در بازی برگشت نداشتیم و از نظر من تیم اعتماد به نفس کمتری داشت و از آن زمان تا به حالا تیم پخته تر شده است. اکنون ما از لحاظ تاکتیکی قطعا در حالت بهتری با آنها مسابقه میدهیم. این خیلی هیجان انگیز خواهد بود که ما با تکیه بر عقایدمان بازی خواهیم کرد."

"شاید شما مجبور باشید تا در نیوکمپ نحوه بازی خود را تغییر دهید ولی در خانه ما سعی میکنیم تمام قدرتمان را به نمایش بگذاریم."

"ما تیم حریف را مورد هجوم قرار میدهیم اگر فقط قرار باشد ما در یک سوم دفاعی خودمان به دفاع بپردازیم ، بازی خودمان را نکرده ایم و خوشحال نخواهیم شد - و وقتی بازی به پایان برسد با خود خواهیم گفت که اصلا ما بازی نکردیم!!!"

"اما اگر ما از پرس های آنها فرار کنیم آنوقت می توانیم خطرناک باشیم. می توانیم موقعیت اجاد کنیم اگر آنها را تحت فشار بگذاریم"

"ما باید روی راه هایی که می توانیم به خواسته هایمان برسیم تمرکز کنیم."


همچنین فابرگاس بارسلونا را بهترین تیم حال حاظر جهان خواند و گفت:

" ما تیم جوانی داریم سرشار از انرژی و کیفیت و همچنین ما بسیار با انگیزه هستیم."

"آنها تیم بسیار خوبی دارند حتی اگر همه چیز را درباره آنها بدانید آنها بازیکنانی دارند که می توانند اتفاقات را رقم بزنند. ما زیاد در مورد آنها نگران نیستیم ما بدون هیچ ترسی بازی خواهیم کرد. سال گذشته به خصوص در نیمه اول بازی رفت "ما زیادی به آنها احترام گذاشتیم

"ما فقط باید بازی خود را به نمایش بگذاریم فقط همین !"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
به قلم بهنام رموزه
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : guardian.co.uk
بازدید: ۷۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰