loading
در حال بررسی درخواست شما
همه چیز درباره مسی نیست
همه چیز درباره مسی نیست

همه چیز درباره مسی نیست



آبو دیابی بازیکن بلند بالای تیم آرسنال که احتمال حضورش در بازی برابر بارسلونا وجود دارد به هم تیمی هایش اعلام کرد مسی را از ذهنشان خارج کنند و به دفاع معمول تیمی بپردازند چرا که همه چیز درباره مسی نیست و این یک بازی فوتبال است .
آرژانتینی کوتاه قامت فصل گذشته در بازی برگشت توانست به تنهایی گل های تیمش را به ثمر برساند و امسال آرسنال باید در یک دفاع تیمی خوب مانع فعالیت این بازیکن خوش تکنیک بشود .
آبو دیابی در این باره گفت :

" باید روی راهی که دفاع می کنیم تمرکز کنیم نه روی یک بازیکن .
ما می دانیم از نظر کیفی او چقدر خوب است اما اگر می خواهیم با یکدیگر این کار را انجام دهیم فکر می کنم برای وی کار سخت خواهد شد . برای من این بهترین راه است که بخواهم وی را و بازی را کنترل کنم .
وفتی شما روی یک بازیکن تمرکز کنید هیچ گاه این ایده خوبی نخواهد بود چرا که آن ها همواره اینیستا , ژاوی و ویا و بازیکنان زیادی دارند . مهم ترین نکته این است به خوبی عملکرد دفاعی را ارزیابی کنیم و وقتی توپ را در اختیار داشتیم بازی خودمان را انجام دهیم .
من برخی مواقع بازی بارسلونا را نگاه می کنم چرا که من راهی که ان ها بازی می کنند را دوست دارم . راه های حرکات بازیکنان و قبل از آن بازیکنان برتر جهانی که آن ها در اختیار دارند .
ما می دانیم که ان ها تیم بزرگی هستند اما ما در شرایط بسیار خوبی قرار داریم و بازیکنان خوب زیادی داریم . ما می توانیم هر تیمی را در سراسر جهان شکست دهیم . فقط نیاز داریم روی کیفیت و بازی خودمان تمرکز کنیم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۲۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰