loading
در حال بررسی درخواست شما
بازی در کنار شکست ناپذیران تجربه فوق العاده ای بود
بازی در کنار شکست ناپذیران تجربه فوق العاده ای بود

بازی در کنار شکست ناپذیران تجربه فوق العاده ای بود




جورو مدافع سویسی آرسنال معتقد است که بازی در کنار بزرگانی چون کیون ، ویرا ، هنری و برکمپ قدم بزرگی در دوره ورزشی او بوده.

جورو در مصاحبه با ARSENAL TV توضیح داد که او در سن 15 سالگی با سایر بازیکنان رده سنی خودش در آرسنال تمرین میکرد ولی تمرین با بزرگانی که توانستند به قهرمانی در لیگ برتر بدون هیچ شکستی دست یابند شانس بزرگی بود.

جورو در مورد فصل گذشته که هشت ماه را به خاطر مصدومیت بیرون بود گفت قطعا برای کسی که دوست دارد چیز های زیادی بیاموزد بسیار سخت است و باید بسیار قوی نیز باشید.

این بازیکن سویسی در ادمه توضیح داد با این که این دوران (مصومیت ) از نقاط تاریک دوره ورزشی شما به حساب می آید ولی وقتی از پس آن بر آیید آنوقت ایمان و اعتقاد شما قوی خواهد شد و به این مرحله می رسید که دیگر هیچ چیز نمی تواند شما را در آن راهی که به پیش می روید متوقف کند.

جورو گفت:

"وقتی که من به اینجا آمدم داشتم بازیکنان جوان تمرین می کردم اما شانس این را نیز پیدا کردم که با بازیکنان بزرگ نیز تمرین کنم . من می توانم بگویم این موقعیت به تعداد زیادی برای من ایجاد شد ، تمرین با بازیکنان بزرگی چون کیون ، ویرا ، برکمپ و هنری پاداش بسیار خوبی بود."

"برای من این فرصت بسیار استثنایی بود ، من سعی داشتم از آنها بیاموزم به خاطر اینکه این مهم ترین مسئله بود ، یاد گیری از بهترین ها."

"مصدومیت سال 2009 برای من بوجود آمد - سخت بود ولی من با صبر از پس آن بر آمدم، این به من کمک کرد که من پیشرفت کنم ، و جایگاهی که من امروز در آن هستم به این دلیل است که این مصدومیت به من کمک کرد که چیز های زیادی بیاموزم."

"شما با خود میگویید: چرا من ، چرا این اتفاق باید برای من بیفتد ؟"

"ولی بعد از این که از پس آن بر آمدید می توانید از پس هر چیز دیگری نیز بر آیید"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
به قلم بهنام رموزه
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : thegunninghawk.com
بازدید: ۶۴۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰