loading
در حال بررسی درخواست شما
امشب تاریخ اهمیتی ندارد!
امشب تاریخ اهمیتی ندارد!

امشب تاریخ اهمیتی ندارد!




غول های کاتالانی در سالهای اخیر در تقابل با آرسنال برتری داشته اند ، آنها پیش از برتری 6-3 در یک چهارم نهایی سال گذشته ، در سال 2006 نیز آرسنال را در فینال رقابت ها شکست دادند.

عموما از بارسلونا به عنوان بهترین تیم جهان یاد می شود و در تقابل با توپچی ها به عنوان مدعی اصلی صعود شناخته می شوند اما آرسن ونگر نمی خواهد که به گذشته فکر کند چراکه معتقد است عملکرد تیم ها در زمین نتیجه بازی را رقم خواهد زد.

"ما در فینال 2006 باختیم ، من فکر می کنم که در آن روز اندکی بد شانس بودیم. و در سال گذشته پس از باخت 4-1 در نیوکمپ من گفتم که ما به تیم برتر باختیم.

"اما این فصل و هر زمانی آن به عملکرد شما بستگی دارد. آن به تاریخ بستگی ندارد. آن به این بستگی دارد که در روز بازی چه قدر خوب باشید و ما می خواهیم که به همه نشان دهیم که ما چه قدر خوب هستیم.

"هر کسی انتظاری نبرد هیجان انگیزی را دارد زیرا دو تیمی وجود دارند که فوتبال با کیفیتی را به اجرا می گذارند و ما می خواهیم که به فلسفه فوتبالی خود وفادار بمانیم ، از تسلط خود بر بازی مطمئن شویم ، توپ را پاس بدهیم و مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم. اگر ما این کارها را انجام دهیم ، شانس خوبی را داریم تا آنها را شکست دهیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰