loading
در حال بررسی درخواست شما
شب ویژه ای بود
شب ویژه ای بود

شب ویژه ای بود



در مورد نتیجه


بسیار خوشحالم زیرا بازی ویژه ای بود. انتظارات زیادی از بازی می رفت و توانست انتظارات را بین دو تیم استثنایی ، که همواره به دنبال بازی کردن هستند ، برآورده کند. نه تنها از لحاظ فیزیکی قوی بودیم ، بلکه از لحاظ فکری و روانی نیز قوی بودیم. به خوبی عکس العمل نشان دادیم. از مهارت خاص ونپرسی روی گل اول ، و حرکت تیمی خوب روی گل دوم ، بیشترین استفاده را کردیم . امشب ، شب ویژه ای بود. زمانی که گل خوردیم ، هواداران باز هم بسیار مثبت بودند.


در مورد بازی برگشت در نیوکمپ


نتیجه ی امشب به ما این شانس را می دهد که با اعتقاد و اعتماد به بارسلونا برویم. می دانیم که بازی بسیار سختی خواهد بود ولی به خوبی آماده ی آن بازی خواهیم شد. به شدت متمرکز خواهیم بود و برای پیروزی خواهیم رفت. این پیروزی تاثیر زیادی بر تیم من دارد. بازیکنان ما امشب اتحاد و توانایی هایی استثنایی از خود نشان دادند.


در مورد بیرون کشیدن الکس سانگ


هم به دلیل کارت زرد بود و هم به دلیل اینکه می خواستیم بازی را پیروز شویم. بازی را با ویلشر ، فابرگاس ، نصری ، بنتنر و ونپرسی درون زمین به پایان رساندیم! باید 2 گل می زدیم. ریسک کردیم و ممکن بود که جواب ندهد و 0-2 یا 0-3 ببازیم ولی جواب داد.


در مورد جک ویلشر


او امشب خارق العاده بود. در شرایط سخت ، به هیچوجه تحت تاثیر جو قرار نمی گرفت. توپ را می گرفت و از زیر فشار خارج می شد.


در مورد اینکه آیا آرسنال شانس اصلی قهرمانی است


ما شانس اصلی قهرمانی نیستیم ولی معتقدیم که شانس داریم. بارسلونا همچنان شانس اصلی قهرمانی است و امشب فهمیدیم که می توانیم آنها را شکست دهیم ، چیزی که سال پیش آن را نمی دانستیم. ازین پس ، بسیار مهم است که این بازی را از ذهنمان خارج کنیم. یکشنبه در جام حذفی بازی داریم. باید برای آن بازی بسیار متمرکز باشیم.


در مورد مالکیت توپ بارسلونا


مشکل مالکیت توپ آنها این است که اگر لحظه ای دیر بجنبید ، می توانید با مشکل روبرو شوید. از لحاظ فکری آماده بودیم که با این مسئله کنار بیاییم. ما اصولا توپ را بیشتر از حریف در اختیار داریم ولی می دانستیم که امشب آنها 60% مالکیت را خواهند داشت.


در مورد اینکه این پیروزی برای باشگاه به چه معنی است


به باشگاه فوتبال آرسنال افتخار می کنم. همه به ما می گفتند که متفاوت از سبک ذاتی خودمان بازی کنیم . بنابراین بسیار پیروزی خوبی بود. معتقدم که این برد می تواند اعتقاد و ایمان درون فلسفه ی فوتبالی ما را قوی کند. میانگین سنی ما 23 سال است که بسیار بسیار جوان است. آینده بسیار روشن است. هدف ما این است که این بازیکنان را با هم نگه داریم.


در مورد بازگشت سمیر نصری


او قوی و قوی تر شد. به هیچوجه شبیه بازیکنی نبود که برای مدت زیادی بازی نکرده است. بازی را کمی کند شروع کرد و رفته رفته قوی تر شد.


در مورد نتایج خوب برای انگلستان در لیگ قهرمانان


مقایسه کردن این ها بسیار سخت است. ما امشب به عقیده ی من مقابل بهترین تیم دنیا بازی کردیم و آنها را شکست دادیم. ولی این از کیفیت آنها کم نمی کند. آنها همچنان تیمی استثنایی هستند. بازی دیشب بسیار متفاوت بود. ولی لیگ برتر ، لیگ قدرتمندی است.


در مورد عملکرد لوران کوشلنی


از نظر من خارق العاده بود. او در حال پیشرفت است.


در مورد روبرو شدن دوباره با مسی


چه کسی است که نگران مسی نباشد؟ ماموریت ما این است که او را آرام نگه داریم ولی از بازی امشب بسیار روحیه خواهیم گرفت. تیم وحدت و اعتقاد فکری فوق العاده ای دارد. باید بر کاری که می کنیم پایدار بمانیم و این همان گل زدن است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۲۸
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۱۰۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰