loading
در حال بررسی درخواست شما
ابوئه:امسال بالغ شده ایم
ابوئه:امسال بالغ شده ایم

ابوئه:امسال بالغ شده ایم



این بازیکن ساحل آجی که سال گذشته در هر دو بازی به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد در بازی دیشب جزو نفرات اصلی تیم بود(به علت محرومیت باکاری سانیا).

این بازیکن 27 ساله که در فینال سال 2006 در ترکیب اصلی آرسنال مقابل بارسلونا بود و یکی از با تجربه ترین بازیکنان تیم ونگر است معتقد است که بالا رفتن بلوغ کلی تیم باعث شده تا آنها به جایگاه بالاتری دست پیدا کنند.

ابوئه گفت:

"امسال ما بلوغ محسوس تری را در تیم داشتیم. ما به خود افتخار می کنیم که مربی همچون ونگر را در تیم داریم زیرا او ما را باور دارد. ما امسال پیشرفت خوبی داشتیم و بازی های خوبی هم اجام داده ایم."

"این بازی بسیار تنگاتنگ بود و برای ما بسیار مهم بود که این بازی را ببریم."

"مربی ما ما را باور دارد و به ما گفت که بهترین بازی را در زمین انجام دهیم و هیچ ترسی نداشته باشیم.و در نیمه دوم همه سعی کردیم که بهترین بازیمان را به نمایش بگذاریم."

"گل رابین برای ما بسیار مهم بود. برای ما زدن گل بسیار سخت شده بود اما گل او به ما این قدرت را داد تا بیشتر حمله کنیم و به تیم مقابل فشار بیاوریم."

"من برای رابین احترام بسیاری قائلم او بازیکن بسیار بزرگی است و من از این بابت بسیار خوشحالم . او از وقتی که بازگشته برای ما بسیار خوب کار کرده است."

ابوئه گفت هیچ فرقی برایش ندارد که او بازی را آغاز کند یا سانیا ولی گفت که آرسنال شانس خوبی دارد و می تواند شگفتی دیگری را در نیوکمپ بیافریند.

او گفت:

"چرا که نه ؟ من به تیممان ایمان دارم اگر شما یک فوتبالیست هستید اما از خودتان مطمئن نیستید بهتر است فوتبال را کنار بگذارید."

"من به تیم اعتقاد دارم زیرا ما این را در بازی اول نشان دایدم.حالا دیگر ما سعی می کنیم این بازی را فراموش کنیم و روی جام حذفی، لیگ و جام اتحادیه تمرکز کنیم. و بازی برگشت در مرحله بعد از اینها قرار دارد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۲۹
به قلم بهنام رموزه
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۸۳۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰