loading
در حال بررسی درخواست شما
رویارویی با مسی بسیار هیجان انگیز بود
رویارویی با مسی بسیار هیجان انگیز بود

رویارویی با مسی بسیار هیجان انگیز بود


این اولین جمله ای بود که جورو پس از پایان دیدار دیشب مقابل بارسلونا به زبان آورد.

کوچولوی آرژانتینی که دیشب به میدان آمده بود تا به دو دو مدافع میانی آرسنال ضربه بزند در پایان کار نا موفق بود. هر چند که او دو بار با دروازه بان تک به تک شد اما نتوانست گلی به ثمر برساند و تنها توپی را که وارد دروازه کرد توسط کمک داور به درستی مردود اعلام شد.

جورو گفت:

"من فکر می کنم ما کار را برای مسی سخت کرده بودیم. این به آن معنا نیست که او هیچ موقعیتی پیدا نکرد چون او چند بار با دروازه بان تک به تک شد."

"اما او همیشه یکی را کنار خودش می دید ، همیشه روی پای او تکل زده می شد. و این که یکی را مدام تحت فشار بگذارید کار سختی است."

"بازی هیجان انگیزی بود. برای ارزیابی یک مدافع، بازی مقابل بهترین ها ، در مقابل بازیکنانی که تفاوت ها را ایجاد می کنند آزمایش خوبی است."

" این شگفت انگیز بود. بارسلونا همیشه تلاش می کند درون زمین راه حلی پیدا کند اما من باور دارم دیشب خیلی خوب این کار را انجام دادیم."

"وقتب مسی را متوقف می کنید اعتماد به نفستان بالا می رود و این کمک بزرگی برای شماست.

" من فکر میکنم بازی متفاوتی در نیوکمپ خواهید دید . بنابراین نیاز داریم همان تمرکز و بازی خوبی که دیشب در عقب زمین داشتیم را حفظ کنیم."

"اما بارسلونا بازیکنان زیادی دارد که می توانند تفاوت ایجاد کنند بنابراین بازی تنگاتنگی خواهد بود. فقط مسی نیست، آنها بازیکنان دیگری مانند اینیستا و پدرو را دارند که می توانند تفاوت ایجاد کنند. ما باید بر روی همه انها تمرکز کنیم."

شاید ویا تنها کسی بود که جورو نتوانست او را متوقف کند و او در نیمه اول توانست دروازه آرسنال را باز کند.

جورو گفت این دومین باری بود که آرسنال از بارسا عقب افتاد و توانست به بازی برگردد ولی شاید همیشه این گونه نباشد.

او گفت:

"نمی دانم، خیلی از آن مطمئن نیستم ."

"من مطمئنم آنها بسیار آماده هستند زیرا این را در لالیگا نشان داده اند.. بسیار دشوار است که بازی عادی خود را مقابل آنها به نمایش بگذارید. آنها خیلی خوب با توپ بازی می کنند.، مدام به اطراف حرکت می کنند و این مساله کار را برایتان دشوار میکند."

"برای یک مدافع این سخت ترین دیداری است که می توانید بازی کنید زیرا آنها شما را مجبور میکنند که خیلی بدوید.، آنها شما را مدام به جلو، عقب و اطراف می کشانند، تنها باید تمرکز خود را حفظ کنید و فکر می کنم که ما به خوبی این را به آنها نشان دایدم."

"من باور دارم ما به دنبال همین بودیم. این تیم واقعا می تواند امسال به جاهای بالایی برسد و این همان چیزی است که ما نشان می دهیم."

" حتی وقتی عقب بودیم ، تا سوت پایان بازی شخصیت تیمی خود را حفظ کردیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۲۹
به قلم بهنام رموزه
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۲۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰