loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : آرسنال می تواند چهار گانه ببرد
ونگر : آرسنال می تواند چهار گانه ببرد

ونگر : آرسنال می تواند چهار گانه ببرد

آرسن ونگر باور دارد اعتماد به نفسی که تیمش در بازی دور رفت لیگ قهرمانان اروپا از پیروزی برابر بارسلونا بدست آورد ، می تواند الهام بخش این باشد که آرسنال این فصل چهار جام ببرد.

ونگر عمیقا بر این باور است که توپچی ها دقیقا همان گرسنگی و تعهدی را که در بازی برابر قهرمان اسپانیا از خود نشان دادند در جام حذفی مقابل تیم دسته یکی لیتون اورینت نیز به نمایش خواهند گذاشت.

ونگر آماده است تا تیمش را واقعا با تمام قدرت به مصاف مردان راسل اسلید ببرد.

او گفت: " ما می خواهیم جداگانه به هر رقابتی بپردازیم. چقدر می تواینم در هر یک جلو برویم؟ شخصا بر این باورم که می توانیم در تمام آنها تا پایان راه جلو برویم اما به همان نسبت نیز می توانیم به سرعت در هر یک متوقف شویم"

مرد فرانسوی اضافه کرد: " فقط به این بستگی دارد که چقدر باورمان قوی باشد و چقدر تعهد نشان دهیم"

" آنچه مرا متقاعد می کند، گرسنگی ما برای موفقیت و استعداد و توانایی است که در تیممان وجود دارد و همچنین تعهد ما بر اینکه تا جایی که می توانیم و با تمام قدرت جلو برویم"

آرسنال از قبل به فینال جام اتحادیه رسیده است و باید در این مرحله برای کسب قهرمانی با بیرمنگام روبه رو شود. آنها در لیگ برتر جزیره نیز با 4امتیاز اختلاف نسبت به منچستر یونایتد در مکان دوم قرار دارند و پیروزی خانگی آنها برابر بارسلونا این موقعیت را برایشان ایجاد کرده است که در ماه آینده بتوانند در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور یابند.

ونگر افزود : " سرنوشت ما به این بستگی دارد که چه مقدار در هر زمان متمرکز باشیم. اینکه چقدر بتوانیم منابع و نیرو هایمان را در هر بازی تغییر پذیر کنیم . از تمام نفرات به بهترین شکل استفاده کنیم"

" روش و نگرش هوشمندانه برای رسیدن به هدف این است که در هر زمان فقط نگران بازی بعدی باشیم و حالا بازی بعدی لیتون اورینت است.
ما بازی سنگین و درگیرانه ای با لیدز داشتیم و همینطور با ایپسویچ و هادرزفیلد ، ما این هشدار را دریافت کرده ایم که این رقابت چقدر مشکل است"

"می توانیم اعتبار و حیثیت بیشتری نزد همه بدست آوریم اگر یکشنبه با تعهدی مطلق به مرحله بعد صعود کنیم و سپس مردم خواهند گفت که این تیم واقعا آماده است تا برای همه چیز بجنگد و هیچ رقابتی را انتخاب نکرده و برای هیچ یک اولویت قائل نیست و همه را می خواهد"

" وقتی فرد یا تیمی با تعهد بالا هستید مسلما با تعهد و اعتماد به نفسی 100 درصدی به هر بازی قدم می گذارید"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
به قلم پیام مشایخ نسب
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : eurosport.yahoo.com
بازدید: ۹۱۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰