loading
در حال بررسی درخواست شما
کاپیتان اورینت خط و نشان کشید!!!
کاپیتان اورینت خط و نشان کشید!!!

کاپیتان اورینت خط و نشان کشید!!!

 کاپیتان و مدافع اورینت بن چارلی به بازیکنان آرسنال هشدار داد که در بازی با اورینت بسیار بیشتر جدال قبلی خود در لیگ قهرمانان که باعث از بن رفتن درخشندگی ستاره های بارسلونا شد ، به زحمت خواهند افتاد و عرصه بر آنها تنگ خواهد شد.

کاپیتان چارلی می پذیرد که شاید این ادعا بیشتر شبیه یک جک باشد اما باور دارد که هواداران غیرتمند تیمش در Brisbane Road باعث می شوند که آرسنال جدالی به مراتب سخت تر از تقابلشان با بارسلونای فانتزی را تجربه کند.

او گفت : " این بازی قطعا قطعا سبکی متفاوت با بازی بارسلونا خواهد بود . اگر آن طور که مربیمان دوست دارد و همواره ما را در آن مسیر پیش می برد بازی کنیم هیچ چیز دور از دسترس نخواهد بود. تیم او در بیست بازی گذشته اش تنها یک بار بازنده بوده است. ما می توانیم توپ را بگیریم و کمی آن را بچرخانیم و روی هوا بازی کنیم و بازی را اینگونه به هم بریزیم و این می تواند برای آنها سخت باشد. من باید اینها را بگویم و شما می خندید اما این بازی می تواند برای آنها کمی سخت تر از بازی برابر بارسلونا باشد."
" ممکن است مجبور باشند کمی سخت تر کار کنند. مکن است مجبور شوند کارهایی انجام دهند که در بازی با بارسلونا مجبور به انجام آن نبودند."

" ما با آمادگی کامل به میدان می رویم و آماده ایم که به سختی بازی کنیم. کمی شانس بیاوریم و شاید آن روز ، روز ما باشد"

گفتنی است این بازیکن در آکادمی آرسنال فوتبال را شروع کرده و پرورش یافته است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
به قلم پیام مشایخ نسب
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : eurosport.yahoo.com
بازدید: ۷۸۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰