loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 1 - استوک سیتی 0
آرسنال 1 - استوک سیتی 0

آرسنال ۱ - استوک سیتی ۰



در این بازی حساس از لیگ برتر آرسنال با ترکیب زیر وارد میدان شد :


ووچیچ ژسنی
سباستین اسکیلاچی
گائل کلیچی
باکاری سانیا
یوهان جورو
الکس سانگ
جک ویلشر
سس فابرگاس
تئو والکات
سمیر نصری
نیکلاس بندتنر



همچنین روی نیمکت تیم آرسنال نیز بازیکنان زیر حاضر بودند :

مانوئل آلمونیا
آندری آرشاوین
توماس روسیچکی
نوس دنیلسون
امانوئل ابوئه
کایرن گیبز
مروان شاماک





آمار بازی به شرح زیر است :





از مهم ترین نکات بازی در نیمه اول می توان به تعویض سس فابرگاس در دقیقه 13 اشاره کرد .
این بازیکن میانی پس از بروز مشکلی که ظاهرا در زانویش به وجود آمد توسط ونگر تعویض شد و آندری آرشاوین جای وی را پر کرد . برخی بر این باورند مصدومیت وی جدی نبوده و آرسن ونگر برای پیشگیری از تشدید مصدومیت وی را بیرون کشیده است .
آرسنال در نیمه اول و به خصوص در دقایق ابتدایی با بازی خوب و ترکیبی توانست چندین موقعیت خوب ایجاد کند که از مهم ترین حرکات می توان شوت تئو والکات اشاره کرد که با برخورد به تیرک دروازه از دست رفت . حرکات ترکیبی فابرگاس و بندتنر و والکات و همچنین حرکات خوب عرضی نصری در این دقایق و تا قبل از تعویض میاندار اسپانیایی صحنه های جالبی در بازی به وجود اورد . در نهایت نیز گل دقیقه هشتم سباستین اسکیلاچی روی یک ضربه کرنر ثمره بخش حملات آرسنال بود .
آرسنال به طور کلی در نیمه اول با وجود خلق کم موقعیت های گلزنی به طور عمده بازی را در دست داشت و بازیکنان استوک با دفاع همه جانبه و بستن فضاها سعی در نگه داشتن این نتیجه داشتند .
نیمه دوم تیم استوک با بازی هجومی تر به میدان آمد و موقعیت هایی نیز خلق کرد . بازی هجومی بازیکنان استوک همراه با پرتاب های بلند دلاپ بازیکن این تیم و خطاهای زیاد آن ها بر روی توپچی ها مصادف با بازی بد آرسنال شد و در این نیمه و تا اواسط آن استوک سیتی نسبت به نیمه اول سهم بیشتری از بازی را در دست داشت .
نکته مهم این نیمه مصدومیت مچ پای تئو والکات بود که پس از حرکت و پیچ خوردگی حاصله از زمین بازی بیرون رفت و جای خود را به بندتنر داد .
آرسنال توانست در نهایت در این نیمه حساس و پر استرس و با نگه داشتن بازی در دقایق پایانی سه امتیاز حساس به حسابش واریز کند تا پیش از دیدار حساس آرسنال برابر بیرمنگاه در فینال کارلینگ کاپ روحیه ای مناسب داشته باشد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۱,۵۷۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰