loading
در حال بررسی درخواست شما
 کار را به شیوه ای بسیار حرفه ای انجام دادیم
 کار را به شیوه ای بسیار حرفه ای انجام دادیم

کار را به شیوه ای بسیار حرفه ای انجام دادیم



درباره ی این که آیا دوباره مصدومیت قدیمی سسک بازگشته یا خیر ...

البته این که او آسیب دیده یک نگرانی است ولی متاسفانه این چیزی است که می تواند رخ دهد. او بسیار ناراحت بود، من هم همین طور اما این نه اشتباه اوست و نه اشتباه من، این بخشی از ورزش است. این که خیلی زود در بازی اتفاق برایش افتاد عجیب است ولی به هر حال باید با آن رو به رو شویم. البته که تئو هم مایوس شده است.

درباره ی گرفتن سه امتیاز ...

کار را از راهی بسیار حرفه ای انجام دادیم؛ در برابر استوکی قرار گرفتیم که بسیار خوب و فشرده دفاع می کرد ولی ما باهوش، آرام و صبور بودیم و معتقدم در لحظات قدرتمند استوک نیز واکنش درست را داشتیم. در برابر کاری که خیلی خوب آن را انجام می دهند تسلیم نشدیم.

درباره ی اوت های بلند روری دلاپ ...

برایم عجیب بود اگر این اوت ها روند بازی را تحت تاثیر خود قرار نمی داد؛ قوانین بازی بر اساس این اوت ها استوار بود چون هر کدام از آن ها جلو تر از خط نیمه، وارد محوطه ی ما می شد. هر بار مقابل دلاپ مورد خطر قرار داشتیم و تمام توپ ها به محوطه می آمد و دفاع کردن آن ها سخت بود. ما خیلی خوب از پس آن برآمدیم چون حتی یک گل هم نخوردیم و این کاری بسیار مشکل است. من بازی آن ها در خانه برابر ساندرلند را دیدم و در عرض 5 دقیقه با همین نوع توپ های درون محوطه(از پرتاب اوت) آن ها بازی را بردند. شما همیشه مورد تهدید قرار دارید و آن ها می توانند در کسری از دقیقه بازی را تغییر دهند.

درباره ی این که آیا قاعده تان برای اوت ها را تغییر داده اید ...

نه، من فقط فکر می کردم این مشکلی است که اینجا و تنها در برابر استوک با آن رو به رو می شوید! باید برای آن آماده باشید. من هیچ بحثی در مورد پرتاب های بلند یا جنبه های دیگر بازی آن ها ندارم. این تیمی است که شما می دانید برای بازی با آن ها باید از لحاظ روحی آماده باشید و اگر این طور نباشید امتیازات را نخواهید گرفت. هیچ کس دوست ندارد مقابل استوک بازی کند چون آن ها شیوه ی بسیار مخصوصی برای بازی دارند ولی برای من این طور است که آن ها به صورتی بسیار هوشمندانه دفاع می کنند. آن ها برای 90 دقیقه کاملا" منظم بودند و ما هیچ فضایی پیدا نکردیم. وقتی هم چیزی(فضا) پیدا می کردیم، آن ها سریع آن را قطع می کردند و نمی توانستیم سودی از آن ببریم. واقعا" شگفت زده شده بودم که چقدر باهوش دفاع می کردند.

درباره ی برد در زمانی که در حدی کمتر از همیشه ظاهر شده اید ...

امشب شبی بود که هیچ کس دیگری هم بازی نکرده بود و اگر شما سه امتیاز را بگیرید به صدر نزدیک تر می شوید و معنی آن این است که تیم شما واقعا" تشنه ی موفقیت است. با تعداد بازی هایی که ما انجام می دهیم، در هیچ مرحله ای نباید اشتباه کنیم ... کمی نا آماده بودیم خلاقیت کمتری داشتیم ولی می توانید حس کنید که تیم نمی خواهد اشتباهی انجام دهد و این نشانه ی خوبی است.

درباره ی روحیه ی حاکم بین دو تیم ...

فکر می کنم در مجموع بازی در فضای خوبی انجام شد. یک رقابت قوی و محکم ولی در راه صحیحش بود.

درباره ی بلوغ در حال رشد درون تیم ...

بدون شک فکر می کنم بالغ شده ایم. ما امشب می توانیم در دیداری پیروز شویم که مثل همیشه خلاق و روان نبوده ایم ولی از هوش، ذهن و آرامش مان استفاده کرده ایم. این چیزی است که تغییر کرده است. قبلا" یک یا دو سال پیش وقتی در بهترین فرم نبودیم امتیاز از دست می دادیم؛ امشب می توانستید ببینید که تیم این را درک کرده که "بیایید اشتباه نکنیم" و به همین خاطر می خواهم اعتبار زیادی به بازیکنانم بدهم.

درباره ی این که آیا حالا فشار روی منچستر یونایتد است ...

البته، چون این زمانی است که فشار بر روی همگی ما شروع می شود، در مارس همه زیر فشار خواهند بود. چلسی هم خواهد بود، همچنین من یونایتد، همان طور که همه هستند ولی این قسمتی از بودن در مکانی است که در آن قرار داریم. سه ماه پیش ما این جا به نیوکاسل باختیم؛ آن وقت چه کسی حتی شانس بودن در چهارتای اول را به ما می داد؟ ما با قدرت برگشتیم و البته من غرولندی هم نمی کنم. بسیار خوشحالم که این شانس را داریم که در چنین موقعیتی باشیم.

درباره ی این که بازی با استوک تمرین خوبی برای یکشنبه بود ...

بله چون کمی بیشتر شبیه به یک بازی حذفی بود. از نظر تاکتیکی مشکلات مشابهی در انتظارمان خواهد بود، بله.

درباره ی آمادگی کوسیلنی و ون پرسی ...


جمعه چیزهای بیشتری خواهیم دانست.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۵
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰