loading
در حال بررسی درخواست شما
چلسی با آنجلوتی خطرناک تر است!
چلسی با آنجلوتی خطرناک تر است!

چلسی با آنجلوتی خطرناک تر است!

چلسی که این فصل را زیر نظر کارلو آنجلوتی بسیار خوب شروع کرده است، هم اکنون با 5 امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارد و 1یکشنبه به مصاف شاگردان آرسن ونگر خواهد رفت! مرد فرانسوی آرسنال معتقد است که چلسی تحت نظر آنجلوتی پیشرفت کرده و بهتر شده است:
"آنها هم اکنون در حمله کمی خطرناک تر شده اند. شاید کمی شجاع باشند ولی از لحاظ دفاعی هم بسیار خوب عمل کرده اند زیرا فقط 8 گل دریافت کرده اند. اگر در حال حاضر نگاه کنید می بینید که ما 36 گل زده ایم و آنها 33 گل ولی ما 14 گل دریافت کرده ایم ولی آنها فقط 8 گل. آنها در دفاع بسیار بسته هستند.
ولی با این حال باز هم معتقدم که مقایسه ی تیم هدینک با تیم آنجلوتی سخت است. زیرا هیدینک در وسط فصل به چلسی آمد و مدت زیادی هم نماند. وقتی در میانه ی فصل به تیمی می آیید، تیم را همانگونه که هست حفظ می کنید و ادامه می دهید. تاثیر واقعی هیدینک را در این فصل می شد دید.
چلسی همواره تیم خوبی بوده و هم اکنون نیز صدر نشین است. ولی من بازی آنها مقابل منچستر را دوباره نگاه کردم و آنها در آنجا بسیار خوش شانس بودند.
نمی خواهم زیاد در مورد چلسی اظهار نظر کنم. می دانید که آنها تیم خوبی هستند و برای شکست دادنشان باید عملکرد خوبی نشان دهید. ولی مهمتر از اینکه بر روی نقاط قوت و ضعف چلسی تکیه کنیم، این است که بر روی عملکرد خودمان تمرکز کنیم.
ما انتظار داریم که آنها یکشنبه قوی ظاهر شوند ولی ما می خواهیم قوی تر باشیم. آنها تیم خوبی هستند و مربی خوبی هم دارند ولی با تمام این اوصاف، می توانیم آنها را شکست دهیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۶
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰