loading
در حال بررسی درخواست شما
از بارسا انتظار گلزنی داریم
از بارسا انتظار گلزنی داریم

از بارسا انتظار گلزنی داریم



نیکلاس بندتنر که در غیاب رابین ون پرسی احتمالا مهاجم اول تیم برابر بارسلونا خواهد بود باور دارد آرسنال نیاز دارد تا در زمین تیم بارسلونا گلزنی کند تا بتواند به جمع هشت تیم رقابت ها بپیوندد .
بازی رفت این دو تیم در دیداری حساس در ورزشگاه خانگی آرسنال با نتیجه دو بر یک به سود توپچی ها به پایان رسید تا با وجود مصدومین اصلی تیم برای بازی برگشت این تیم با امید به ورزشگاه خانگی حریف قدم بگذارد .


" این یک سناریو رویایی است .
رفتن به بارسلونا و بازی در آن جا محل سختی است و همینطور گل زدن . اما باید سعی کنیم مانند آنکه در برابر لیتون انجام دادیم انجام دهیم . تلاش برای فشرده بودن و پرس در راه درست . داشتن یک بالانس خوب در تیم و سپس آزمایش شانس هایمان چرا که بارسلونا همیشه وقتی در خانه بازی می کند گلزنی می کند . "

مهاجم 23 ساله تیم آرسنال که توانست در بازی برابر لیتون اولین هت تریک خود در جام حذفی را انجام دهد باید به بازی بعدی برابر ساندرلند فکر کند .  وی درباره بازی در جناحین گفت :

" البته من مشکلی برای بازی در آن خط ها ندارم . باور دارم هم اکنون به چیزی که می خواستم بازگشتم و اینجا پیشرفت های زیادی برای ایجاد وجود دارد .
فکر می کنم در یک ماه اخیر قطعا پیشرفت کرده ام و البته مصدومیتم نیز کاملا برطرف شده است .
می توانید آن را در زمین مسابقه ببینید . وقتی کمی مصدوم بودم کمی با ترس بازی می کردم و این هم اکنون رفع شده و من در بهترین حالتم هستم .
اگر چه من با مصدومتیم در ابتدای فصل آغاز کردم و کمی بازی ها را از دست دادم . این باعث شد زمان زیادی فاصله بگیرم اما من از این پیشرفت خوشحالم .
همه چیز برایم خوب پیش می رود اما ما یک تیم هستیم و باید تیم برابر بارسلونا به پیروزی برسد نه فقط یک بازیکن . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۷۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰