loading
در حال بررسی درخواست شما
تیری بازمیگردد !
تیری بازمیگردد !

تیری بازمیگردد !

تيری هانری اعتراف کرد که دلش برای بازی برای آرسنال تنگ شده است و علاقه دارد تا فرصتی برای بازگشت به جمع توپچی ها پيدا کند.

هانری در مدت هشت سال بازی براي اين باشگاه لندنی، در 254 بازی 174 گل زد، پيش از آن که به بارسلونا و سپس به نيويورک ردبولز منتقل شود.

اما هانری تاييد کرد که هنوز احساس می کند بخشی از اين باشگاه است که در سال 2007 آن را ترک کرد و ممکن است به اين تيم بازگردد.

کاپيتان سابق آرسنال گفت: من اين باشگاه را دوست دارم. اگرچه من متاسفانه آرسنال را ترک کردم اما هيچگاه واقعا از اين تيم جدا نشدم. هروقت به استاديوم امارات برمی گردم احساس می کنم که به خانه ام بازگشته ام. اينجا يک خانواده بزرگ است و من يکی از هواداران باشگاه هستم.

تيری هانری در توضيح علاقه اش به آرسنال گفت: شما بايد در آرسنال زندگی کنيد و نفس بکشيد تا اين را بفهميد. من می خواهم به اينجا بازگردم، اميدوارم که روزی بتوانم بازگردم. من اين باشگاه را دوست دارم و می خواهم آنچه آرسنال به من داد را جبران کنم.

اين مهاجم فرانسوی در سن 33 سالگی در پايان راه فوتبال حرفه ای به عنوان بازيکن است و می پذيرد که اگر به عنوان يکی از بازيکنان نتواند به آرسنال بازگردد، حضور در کادر فنی اين تيم می تواند يکی از گزينه هايش باشد اما جايگزينی آرسن ونگر سرمربی کنونی توپچی ها را رد می کند.

وی ادامه می دهد: من می دانم که اگر ونگر از آرسنال برود روز بدی برای اين تيم است و نمی دانم که چه کسی می تواند جايگزين او شود.

هانری در پايان گفت: اگر روزی آنها من را بخواهند، من فقط می خواهم بازگردم. چه زمانی، نمی دانم، فقط می خواهم برگردم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : f a c e b oo k
بازدید: ۱,۳۸۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰