loading
در حال بررسی درخواست شما
سکوی پرتابی برای روزهای پیش رو
سکوی پرتابی برای روزهای پیش رو

سکوی پرتابی برای روزهای پیش رو



نبرد برای توقف قطار 4 واگنه ی باخت ها در زمین تیم دوم جدول آن قدر برای بروس ارزشمند بود که در پایان بازی تیمش را برای گرفتن این یک امتیاز سخت بستاید.

پرچم آفساید روی حرکت آندری آرشاوین، تیرک دروازه در حرکت مروان شاماخ و سایمون میگنولت در باقی دقایق بازی نگذاشتند بازی دو تیم گلی در بر داشته باشد و ساندرلند برای دوازدهمین بار در این فصل دروازه اش را بسته نگاه داشت(کلین شیت).

«دوباره توانستیم به حالت طبیعی خود بازگردیم و خیلی خوب بود که این را می دیدیم. با توجه به بازی برابر اورتون که گذاشته بودیم شکست مان دهند حالا نیاز به یک عملکرد بزرگ داشتیم و بسیار برای بازیکنانم خوشحالم.
آن ها چیزی که شایسته اش بودند، گرفتند. 10، 15 دقیقه ی آخر کمی مشکل بود ولی در نهایت فکر می کنم سزاوار گرفتن چیزی از بازی بودیم.»

«ما هم چنان لحظات مختص به خود را داشتیم و گاهی از اوقات بازی فوتبال مان خوب بود. در بعضی فرصت ها حتی تهدید کننده بودیم و همه در آن شرکت پیدا می کردند. در چند دقیقه ی آخر قلب هایمان در دهان مان بود ولی به خاطر عملکردمان شایسته ی چیزی بودیم.»

«کمی شانس به همراه داشتیم و یک کلین شیت. نتیجه امشب ما را بالاخره از امتیاز 37 جدا کرد، چیزی که سال ها دست از سر ما برنمی داشت. این امتیاز یک سکوی پرتاب به ما داد تا با آن آینده را بسازیم و خوب بود که می دیدم چنین عملکرد خوبی ارائه می دهیم.
تماشاگران نیز مثل همیشه فوق العاده بودند و خرسندم که توانستیم چیزی به آن ها بدهیم که بتوانند برایش فریاد بزنند.»


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۱۵
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : safc.com
بازدید: ۷۹۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰