loading
در حال بررسی درخواست شما
انتظار نداشتیم اینگونه ببازیم
انتظار نداشتیم اینگونه ببازیم

انتظار نداشتیم اینگونه ببازیم



برخی تصمیمات جدل آور داوری ...
دو دسته از مردم می توانند خوشحال نباشند . آن دسته ای که آرسنال را دوست دارند و آن دسته که فوتبال را دوست دارند می توانند از بابت تصمیمات داوری در هم و نا امید باشند .
وقتی او داوری می کند این بازی بسیار مهم و سوگند آمیزی است و بسیار جذاب خواهد بود . این یک افسوس است . ما برابر یک بخش بارسلونای بسیار خوب باختیم . به آن ها تبریک می گویم و  برایشان ابراز موفقیت در آینده دارم . امشب پشیمانی های زیادی داشتیم چرا که انتظار نداشتیم مانند این بزای را ببازیم . من برای مردمی که امشب این بازی را دیدند متاسفم .



درباره اخراج رابین ون پرسی...
اگر در مرحله درست  فوتبال بازی کنید نمی تواند این تصمیم را درک کنید . نمی توانم تصور کنم کسی که فوتبال بازی می کند آن هم در این بازی به این مهمی این تصمیم را در زمان بگیرد . حتی اگر او می شنید نمی توانستم این تصمیم را درک کنم . مردمی که فوتبال بازی می کنند نمی توانند این تصمیم را بپذیرند . این بازی را کشت . یک بازی فوق العاده فوتبال را . برای چه ؟ اگر تکل بدی بود و دومین کارت بود آن گاه همه چیز درست بود .




اینکه چگونه آرسنال می توانست با یازده نفر برنده باشد ...
بله فکر می کنم بارسلونا در نیمه اول توپ را زیاد در اختیار داشت جایی که کاملا تسلط داشتند . من با این موافقم . اما در نیمه دوم فکر می کنید فضای بیشتری وجود دارد . من می دانم در نیمه لوب باید به بازی برمی گشتیم . من اطمینان داشتم می توانستیم این بازی را ببریم .



درباره مصدومیت ژسنی...
این مشکل تاندون انگشت وی است . باید تاندون را چک کنیم و ببینیم میزان صدمه چقدر بوده .



نداشتن شوت در چهار چوب...
وقتی به ده نفر کاهش نفرات داشمی بسیار سخت شد . ما نیمه اوا بسیار سختی داشتیم . بارسلونا کمی مانند پوکر بازی کرد و یک نیمه اول بسیار عالی داشت . بعد از آن با ده نفره شدن بسیار سخت شد . احساس می کنم بارسلونا برای پیروزی به اندازه کافی خوب بود . می خواهید که شانس یک بازی معمول را داشته باشید . همه احساس مشابه افسوسی در رختکن داشتند .



داشتن بازی های زیاد برای بازی در این فصل...
جقدر ضربه خواهد زد نمی دانیم . بستگی به واکنش ما در بزی شنبه برابر منچستر دارد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۲۱۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰