loading
در حال بررسی درخواست شما
حالا باید نگرش خود را نشان دهیم
حالا باید نگرش خود را نشان دهیم

حالا باید نگرش خود را نشان دهیم



پس از شکست در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا جک ویلشر در آستانه بازی حساس جام حذفی برابر منچستر یونایتد در زمین این تیم هم تیمی هایش را برای نشان دادن روحیه و نگرش تیم دعوت کرد .
نوزده ساله انگلیسی تیم آرسنال یکی از با ثبات ترین بازیکنان این فصل تیم بوده و با نمایش خیره کننده اش توانسته محبوبیت بسیار زیادی در بین هواداران ایجاد کند .
وی در این رابطه گفت :

" باید خود را بالا بکشیم . ما لیگ برتر را داریم و امتیازات کمی پشت سر منچستر هستیم و یک بازی نیز در دست داریم . باید برای جام حذفی به منچستر برویم و بازی کنیم و باید در این بازی با پیروزی خود را بالا بکشیم .
ما هیچ گاه متوقف نمی شویم و همواره در حال تلاشیم . این روحیه و نگرش تیم آرسنال است . ما در دو رقابت حضور داریم و نیاز داریم امسال جام کسب کنیم  این هدف تیم است . "

اما لیگ قهرمانان با اخراج عجیب رابین ون پرسی و موقعیت طلایی لحظات آخر برای بندتنر بسته شد . ویلشر در این رابطه گفت :

" رباین به شدت عصبی بود و من نیز نتوانستم صدای سوتی بشنوم . همه می دانیم این تصمیم بدی بود اما باید با آن کنار بیاییم و از آن بگذریم . این تصمیم غلطی بود اما این جزو لاینفک فوتبال است .
احساس می کنم نسبتا خوب با آن کنار آمدیم اما برابر بارسلونا با ده بازیک سخت است . ما گل بازگشت را زدیم که هدفمان بود و آن ها را مورد فشار داشتیم . بعد از آن رابین اخراج شد و باید دفاع می کردیم شاید نتوانستیم تا پایان خود را حفظ کنیم .
این لحظه بزرگی برای ما بود و کمی بد شانس بودیم که شانس پایانی را از دست دادیم . بندترن برایمان بسیار خوب بوده و می توانست کمی بهتر استوپ کند .
برای بازی برابر بازیکنانی نظیر ژاوی و اینیستا بسیار خوب بود . این یک تجربه بزرگ بود .
در سن من من در حال یادگیری هستم و چیزی بهتر از بازی برابر این بازیکنان نیست . بارسلونا شاید قهرمان لیگ قهرمانان شود چرا که بهترین تیم در اروپا هستند . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰