loading
در حال بررسی درخواست شما
کار سخت می تواند شانس هایی ایجاد کند
کار سخت می تواند شانس هایی ایجاد کند

کار سخت می تواند شانس هایی ایجاد کند



تمرین با تیم اصلی آرسن ونگر باعث شده تا یک تحرک ویژه و انگیزه مضاعف برای ایگناسی میکل باشد تا وی را به تمرین بیشتر برای گرفتن شانس هایی وادارد .
مدافع جوان و اسپانیایی تیم آرسنال یکی از بازیکنانی است که می تواند در آینده یکی از مدافعان خوب تیم آرسنال لقب بگیرد . وی که لقب پیکه جدید را در رسانه های انگلیسی به خود اختصاص داده توانست این فصل از رقابت ها تا به این جای کار در دو بازی در جام حذفی در کنار سباستین اسکیلاچی قرار بگیرد و عملکرد نسبتا خوبی از خود بر جای بگذارد .
ایگناسی در این رابطه در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه گفت :

" در حال تمرین با بازیکنان سطح بالایی هستم که برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش می کنند . می خواهم این جا باشم و به سختی تمرین کنم و این تنها راه برای ماندن در این جاست .
تفاوت بسیار زیادی با فضای آکادمی وجود دارد . تکنیکی و تاکتیکی کاملا متفاوت است . یک سطح متفاوت و سطحی که می خواهید به آن دست یابید .
فکر می کنم خوب کار کرده ام اما این جا مسائلی است که باید ان ها را پوشش دهم . باید قوی تر شوم . کمی سریع تر باشم و بیشتر درگیر باشم . من این ها را می خواهم و برای ادامه تمرینات سخت و پیشرفت جلو خواهم رفت .
این بهترین مسئله است که بتوانید به این مرحله برسید . فکر می کنم کمی از آن ها دور هستم اما می خواهم برای ان مبارزه کنم . "

ممکن است در برخی بازی های پیش رو با توجه به مصدومیت ورمائلن و جورو شاهد حضور ایگناسی میکل نیز باشیم . این بازیکن نیز انتظار دارد تا از روی نیمکت بازی های پیش روی آرسنال را شروع کند .

" نیاز به تجربه دارم . همیشه می خواهید برای تیم اصلی بازی کنید اما می دانم این مشکل است . اما قبل از این می خواهم اینگونه باشد . چه کسی بازی برای تیم اصلی را دوست ندارد ؟ "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۲۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۵۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰