loading
در حال بررسی درخواست شما
نگرانی هواداران از افزایش قیمت بلیط های امارات!
نگرانی هواداران از افزایش قیمت بلیط های امارات!

نگرانی هواداران از افزایش قیمت بلیط های امارات!



توپچی ها قیمت بلیط های فصل بعد خود را برای 7000 عضو در سطح باشگاه ، که بیش ترین مبلغ را برای بلیط پرداخت می کردند ، 6.5 درصد افزایش داده اند و اکنون این نگرانی وجود دارد که این افزایش قیمت بلیط ها برای همه هواداران اعمال شود.

اعضای سطح باشگاه که سالیانه 2.500 پوند را برای بلیط های ورزشگاه پرداخت می کردند ، اکنون باید در سال 2.625 پوند را هزینه کنند.

گروه " اعتماد حامیان آرسنال " ( AST ) این افزایش قیمت ها را به شدت محکوم کرده و اعلام کردند که این افزایش قیمت بلیط ها ممکن است باعث شود که تعداد قابل توجهی از هواداران به باشگاه پشت کنند.

سخنگوی AST گفت: " ما از ضربه ای سختی که این اقدام ، آن هم در حال حاضر که هزینه ها افزایش می یابند ولی دستمزد ها زیاد نمی شود و بعضی از مردم شغل های خود را از دست می دهند ، بر روی هواداران وارد می کند ، بسیار نگرانیم.

" این افزایش قیمت بسیار زیاد و تحمل آن برای هواداران دشوار است و برای برخی از هواداران آن فقط بدین معنی است که آنها از حامیان تیم خارج می شوند.

" در حال حاضر بعضی از اعضا پیش ما می آیند و نگرانی خود را ابراز می کنند. آنها از این موضوع نگران هستند که دیگر نتوانند از عهده هزینه های آمدن به ورزشگاه بر بیایند.

" تحمل هواداران و وفاداری آن ها به حد نهایی خود رسیده است."

باشگاه آرسنال اعلام کرده بود که افزایش قیمت بلیط ها فقط 4 درصد خواهد بود که مبلغی بیشتر نیز به دلیل افزایش مالیات بر ارزش افزوده توسط دولت ، به آن افزوده شد. قابل ذکر است که این اولین افزایش قیمت بلیط ها از فصل 2008-2009 است.

یک شخص سخنگو در باشگاه گفت: " بدیهی است که ما هرگونه تصمیم گیری شبیه به این را با دقت زیاد انجام می دهیم. ما مجبور بودیم که تصمیم افزایش دادن قیمت بلیط ها ، در سطح باشگاه را بگیریم تا از پس افزایش هزینه ها بر بیاییم.

" این یک تصمیم برای هزینه بلیط های فصل های دیگر است که هنوز به تصویب نرسیده است."

گروه AST معتقد است که باشگاه به جای اینکه به هواداران فشار بیاورد که در این رکود اقتصادی پول بیشتری را پرداخت کنند ، باید بر روی دیگر راه های درآمد زایی کار بیشتری انجام دهد. سخنگوی AST افزود:

" آرسنال باید کار بیشتری را بر روی درآمدزایی از طریق پروژهای تجاری انجام دهد چون هواداران پول اضافی برای پرداخت ندارند.

" افزایش مالیات ها توسط دولت بدین معنی است که آنها امسال از باشگاه 2 ملیون پوند بیشتر مالیات می گیرند. AST امیدوار است که شاهد آن باشیم که دولت حمایت بیشتری را از باشگاه های فوتبال به عمل آورد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۲۵
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : teamtalk.com
بازدید: ۷۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰