loading
در حال بررسی درخواست شما
تمرکز روی پیروزی لیگ
تمرکز روی پیروزی لیگ

تمرکز روی پیروزی لیگ



آرسنال در مدت کوتاهی ناگهان همه چیز را از دست داد . آرسنال هم اکنون فقط در رقابت های لیگ برتر حضور دارد و البته در این رقابت ها در این زمان در وضعیت نسبتا خوبی قرار دارد و توان رقابت با منچستر را در خود می بیند .
آرسنال باید در هفته های جاری و با وجود مصدومین حاضر در تیمش تمام تمرکزش را بر روی لیگ برتر گذاشته تا بتواند تنها رقابت باقی مانده را با پیروزی به اتمام برساند .
مروان شاماک در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه گفت :

" این درست است که ما قطعا در دوره زمانی سختی هستیم . به کارلینگ کاپ نرسیدیم و لیگ قهرمانان و حالا جام حذفی نیز از دست رفتند .
آخرین مسئله برای ما تمرکز روی لیگ برتر است و می دانیم که کیفیت آن را داریم . فکر می کنم می توانیم آن را برنده شویم . ده بازی تا پایان فصل باقی مانده و جای هیچ اشتباهی نیست . جای هیچ پوزش و بهانه ای نیست .
ما اندوهگین هستیم اما می توانیم این رقابت را پیروز باشیم . زمانی برای انجام آن است . این آخرین نقطه از این راه دراز است و نیاز داریم به سختی کار کنیم . "

آرسنال باید در اولین رقابت از این ده گانه فینال مانند به مصاف تیم سخت کوش وست برومویچ برود و در خانه این تیم بازی کند . این در حالی است که این تیم یوهان جورو از اصلی ترین مدافعانش را نیز به دلیل مصدومیت از دست داده است :

" بازی مهمی برای ماست . مانند تمام دیگر بازی ها . نیاز داریم تا بازی های خارج از خانه را پیروز شویم تا بتوانیم در کورش باقی بمانیم . واقعا به سختی در حال کار هستیم و باید در این هفته نتیجه درستی بگیریم .
بله زمان های سختی است اما نیاز داریم تا سر های خود را در مسیر درستی قرار دهیم و بتوانیم این رقابت را برنده شویم . اماده انجام آن هستیم . می خواهم امسال چیز هایی برنده شوم و برای رسیدن به آن به هم تیمی هایم کمک کنم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۲۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۱۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰