loading
در حال بررسی درخواست شما
ورمائلن را این فصل نخواهیم دید
ورمائلن را این فصل نخواهیم دید

ورمائلن را این فصل نخواهیم دید



پیش از این نیز مصاحبه ای از ورمائلن انتشار یافت که در آن ورمائلن زمان بازگشتش را نزدیک نمی دید و حالا این خبر توسط سایت رسمی باشگاه تایید شد و توماس ورمائلن نمی تواند این فصل بار دیگر برای تیم آرسنال به میدان برود . این ها در حالی است که پس از عمل جراحی بر روی ورمائلن اعلام می شد وی برای بازگشت کامل شش هفته زمان نیاز دارد .
آرسن ونگر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با وست برومویچ گفت :

" برای ورمائلن فصل به اتمام رسیده است .
او از ماه سپتامبر به میدان نرفته است . هرگز انتظار بازگشت و اماده شدن وی قبل از انتهای فصل را ندارم . برای وی پس از شش ماه بازی نردن بازگشت به مسابقه و بازی کردن غیر ممکن است . من باور دارم وی یک ریکاوری کامل خواهد داشت اما برای این فصل نمی توانیم دوباره وی را ببینیم . "

اما وضعیت یوهان جور چگونه است ؟ این بازیکن نیز در اواخر بازی با منچستر از ناحیه شانه دچار مصدومیت شدید شد و در ابتدا پیش بینی می شد که وی فصل را از دست داده است :

" یوهان جورو برای شش هفته قطعا بیرون خواهد بود . او شانس کمی برای بازی مجدد در این فصل دارد . او دو شنبه آرتروسکوپی داشته و ما از صدمه وارد به شانه وی بیشتر مطلع شدیم . امیدوار بودیم خبر های خوبی داشته باشیم اما مسئله ای که رخ داده باعث شش هفته بیرون بودن ی است . "

بندتنر نیز پس از از دست دادن بازی جام حذفی می تواند بار دیگر در ترکیب باشد . وی در این زمان مریض شده بود . اما ونگر همچنان سانگ را در اختیار ندارد . به این بازیکنان باید نام هایی چون دیابی  ,  ژسنی , فابیانسکی , فابرگاس و تئو والکات را نیز اضافه کرد  :

" سس برای بازی شنبه بیرون خواهد بود  . او باید برای بازی های بعد از وقفه بازی های ملی آماده شود . شاید . او شانس دارد اما او آماده برای بازی شنبه نیست . والکات نیز اماده نیست و شانسی برای بازی های ملی ندارد . او برای انگلستان نیز آماده نخواهد شد . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۲۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۳۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰