loading
در حال بررسی درخواست شما
خبر رسمی : ینس لمن به آرسنال پیوست!
خبر رسمی : ینس لمن به آرسنال پیوست!

خبر رسمی : ینس لمن به آرسنال پیوست!




ینس لمن آلمانی که سابقه بیش از 650 بازی باشگاهی را در کارنامه خود دارد ، پس از مذاکراتی که با آرسن ونگر داشت تصمیم گرفت تا از بازنشستگی در آمده و آرسنال را که در درون دروازه با بحران مصدومیت مواجه است ، یاری دهد.

آرسن ونگر در این رابطه گفت : " ینس لمن خرید کوتاه مدتی بزرگ و مهمی برای ماست و در این مقطع حیاتی از فصل ، مهره با ارزشی برای ما خواهد بود. او در طول این مدت خود را بسیار آماده نگاه داشته است و کیفیت بالای خود را در اختیار آلمونیا قرار خواهد داد. ینس به خوبی باشگاه را می شناسد ، تجربه بسیاری دارد و در طول مدتی که در کنار ما خواهد بود ، تاثیر بسیار مثبتی را در رختکن خواهد گذاشت."

دروازبان اسبق تیم ملی آلمان ابتدا در ماه جولای سال 2003 از بورسیا دورتموند به آرسنال پیوست و 199 بازی را برای توپچی ها انجام داد.

در طول این مدت ، در فصل 2003 - 2004 که آرسنال فصلی بدون شکست را سپری کرد ، لمن در تمام بازی های فصل حضور داشت و نقشی اینکار ناپذیر را در این موفقیت چشمگیر ایفا کرد و در پایان نیز جایزه دستکش طلایی لیگ برتر انگلیس به وی اهدا شد.

علاوه بر کسب قهرمانی لیگ در سال 2004 ، وی موفق شد در همین سال جام خیریه را نیز فتح کند و در سال 2005 نیز موفق شد به همراه آرسنال فاتح جام حذفی شود ، جایی که با مهار پنالتی مشهور پل اسکولز ، آرسنال را در فینال مقابل منچستر یونایتد چیره ساخت.

پیش از پیوستن او در سال 2003 به آرسنال ، او موفق شده بود که در سال 2002 همراه با بورسیا دورتموند فاتح بوندس لیگا شود و در سال 1997 نیز همراه با شالکه جام یوفا را فتح کرد. همچنین در سال 1998 نیز او حضور کوتاه مدتی را در آث میلان داشت.

لمن برای یک دهه عضو ثابت تیم ملی آلمان بود و 61 بازی را برای کشورش انجام داد. پیش از اینکه وی در سال 2008 از فوتبال ملی کناره گیری کند ، او یکی از اعضای تیم ملی آلمان در جام های جهانی 1998 ، 2002 و 2006 بود و همچنین این تیم را در جام ملتهای اروپا در سال های 2000 ، 2004 و 2008 نیز هراهی کرد.

پس از اینکه قرار داد کوتاه مدت وی تکمیل شد ، او گفت: " از بازگشت دوباره به آرسنال بسیار هیجان زده ام. من از پایان فصلپیش تاکنون خود را آماده نگاه داشته ام و آماده ام تا در هر زمانی به تیم کمک کنم. من خاطرات بزرگ زیادی را از حضور قبلی خود در آرسنال دارم و آرسنال همیشه در قلب من جای دارد. این بازگشت اتفاق بسیار ویژه ای بود. من نمی توانم برای کار کردن مجدد با تیم منتظر بمانم . من مشتاقانه آماده ام تا آنجا که در توان دارم در داخل و خارج از مستطیل سبز به تیم کمک کنم. "

لمن در این هفته با تیم تمرین کرده است و برای بازی روز شنبه مقابل وست برومویچ آلبیون آماده خواهد بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۲۶
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۴۰۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰