loading
در حال بررسی درخواست شما
عثمانوف و باز هم عثمانوف
عثمانوف و باز هم عثمانوف

عثمانوف و باز هم عثمانوف



بر اساس اعلام رسانه ها علیشیر عثمانوف سهامش را به بیش از 27 درصد رساند .
گروه تجاری Red & White که در راس آن ها علیشیر عثمانوف و مشاورش فرهاد مشیری قرار دارند همچنان در تلاش هستند تا باشگاه آرسنال را به مالکیت خود در  بیاورند و رفته رفته میزان سهامشان را افزایش دهند .
استان کرونکه دیگر سهام دار کلان باشگاه است که توانسته به میزان 29.9 درصد برسد و تا رسیدن به سهام 30 درصد فاصله کمی داشته باشد . هر چند رقابت سختی برای رسیدن به این میزان سهام وجود دارد و در صورت رسیدن هر یک از سهام داران نیز بعید است هیئت مدیره آرسنال به سادگی پیشنهاد های ارسالی سهام داران را مورد پذیرش قرار دهند .
همچنین عثمانوف یکی از سهام داران کلانی است که توسط هیئت مدیره به جمع ان ها راه پیدا نکرده و علاقه مند است تا بتواند مسئولیت های باشگاه را تمام و کمال در اختیار بگیرد .
عثمانوف در ماه های پیشین نیز اعلام کرده بود سعی دارد تا سهامش را افزایش دهد و در سوی مقابل نیز فرهاد مشیری همواره در سبک بازی و نحوه فعالیت آرسن ونگر تمجید کرده بود ولی در سویی نیز باشگاه را از بابت فروش بازیکنان و ناتوانی در حفظ آن ها مورد انتقاد قرار داده بود .
شاید سهام 15.9 درصدی بانو نینا اسمیت یکی دیگر از سهام داران اصلی باشگاه در ماه آپریل بتواند مشخص کننده مسائل زیادی برای آینده باشگاه آرسنال باشد . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۳
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sky sports
بازدید: ۹۵۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰