loading
در حال بررسی درخواست شما
روبین : آنها غر میزنند...
روبین : آنها غر میزنند...

روبین : آنها غر میزنند...

1892روبین فان پرسی، مهاجم باشگاه آرسنال با مروری بر دیدار تیمش مقابل بارسلونا در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، بار دیگراز رفتاربازیکنان بارسا ابراز ناراحتی کرد.

فان پرسی به دی تلگراف گفت:« واقعا درک نکردم که در مورد خطایی که برروی مسی انجام دادم، چه شد. همه از من عصبانی بودند ولی من رفتار متفاوتی مقابل مسی، نسبت به سایر حریفان نداشتم. هیچ کسی نمی تواند بگوید که من برروی ماسچرانو مرتکب خطا شدم.»

فان پرسی ادامه داد:« در این میان بازیکنان بارسلونا به دنبال آن بودند تا در مورد هر اتفاقی که در زمین مسابقه رخ داد غر بزنند. این واقعا ناامید کننده بود. این همان کاری است که بازیکنان چلسی در انگلیس انجام می دهند.»

فان پرسی ادامه داد:« با این وجود بارسلونا تیم فوق العاده ای است . آنها باید واقعا دست از غر زدن و تا این حد اعتراض کردن بکشند. این رفتارها در زمین مسابقه واقعا آزار دهنده است.»

با این وجود فان پرسی احترام خاصی برای بارسا قائل است:« من احترام فراوانی برای بارسا قائلم. من از نظر ارزیابی شخصی، بارسا را حتی بالاتر از تیم ملی اسپانیا می دانم. با این وجود هرتیمی ممکن است شکست بخورد. من هیچ وقت در زمین خودم را کمتر از بازیکنان بارسلونا ندیدم.»

آرسنال در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مغلوب بارسلونا شد و از گردونه رقابتهای اروپایی کنار رفت . دردیدار برگشت دو تیم فان پرسی با دریافت کارت قرمز از داور مسابقه از زمین اخراج شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : parsfootbal
بازدید: ۹۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰