loading
در حال بررسی درخواست شما
برای قهرمانی می رویم!
برای قهرمانی می رویم!

برای قهرمانی می رویم!


شاگردان آرسن ونگر در حالی با یک بازی کمتر و 5 امتیاز نسبت به یونایتد در رده ی دوم قرار دارند که شنبه باید در خانه به مصاف بلکبرن بروند و در آنطرف یونایتد باید در اولین بازی روز در زمین زمین وستهم بازی کند. دو تیم مدعی اصلی قهرمانی در این فصل در تاریخ 1 ماه مه در ورزشگاه امارات به مصاف یکدیگر می روند و این در حالی است که یونایتد یک بازی بسیار سخت با چلسی نیز در کارنامه دارد.

آندری آرشاوین ستاره ی روس آرسنال معتقد است برنامه ی سنگین یونایتد و حضور آنها در رقابت های دیگر می تواند در پایان به ضرر آنها تمام شود و آرسنال می تواند گوی سبقت را از شاگردان فرگوسن برباید.


"فکر می کنم که برنامه ی بازی های ما خیلی بد نیست. به همین خاطر اگر بتوانیم همه ی بازی های باقیمانده را ببریم ، شانس خوبی برای قهرمان شدن داریم.


فکر می کنم همه اعضای تیم ترجیح می دادند که فرضت بردن جام های بیشتری می داشتند ولی آن اتفاقات گذشته است و به همین خاطر باید بر روی بازی های لیگ تمرکز کنیم.


پس از حذف شدن از جام ها ، بازی کردن برای همه بسیار سخت بود ولی هم اکنون از بازی های ملی بازگشته ایم و افکارمان را خالی کرده ایم. شاید این مسئله به ما کمک کند. معتقدم که ما در کورس هستیم. "


آندری در پایان نیز به شوخی گفت:


"دیروز با آورام گرانت ملاقاتی داشتم و از او خواستم که چند امتیازی از منچستر بگیرد!"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۱۲
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : skysports.com
بازدید: ۶۸۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰