loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر نیاز به مراقبت درستی دارد
ویلشر نیاز به مراقبت درستی دارد

ویلشر نیاز به مراقبت درستی دارد



جک ویلشر توانست در هر دو بازی اخیر تیم ملی کشورش برابر رقیبان به میدان برود و این در حالی است که به خاطر مسئله سنی این بازیکن وی در صورت تصمیم مربی تیم زیر 21 سال انگلستان باید در رقابت های مهم تابستان این تیم نیز برای انگلستان به میدان برود و این در حالی است که این مسئله می تواند باعث ایجاد فشار زیادی بر روی این بازیکن شود . تجربه نا موفقی که یک بار برای تئو والکات در گذشته رخ داده است . البته در این بین مربیان تیم های ملی و آرسن ونگر برای گرفتن بهترین تصمیم گرد هم خواهند امد .
آرسن ونگر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با بلکبرن در این رابطه خواستار بهترنی مراقبت از ویلشر شد :

" او بازیکن متعهدی برای تیم ملی و آرسنال است و اتحادیه و آرسنال علاقه مند است که بهترین تصمیم برای مراقبت از وی گرفته شود .
نمی خواهم مشکل بزرگی در این رابطه ایجاد کنم چرا ه این طبیعی است که بخواهد بازی کند . این بیشتر از منفی بودن جنبه مثبت دارد . این خوب است که ان ها بخواهند بازی کنند چرا که این همه نشان دهنده علاقه و عشق است .
اما بعد از آن باید سیستم جوانان برای ترغیب جوانان در تیم های سطح بالا تلاش کند .
منطقا چرا می خواهید سیستم جوانان درست کنید ؟ این باعث آماده کردن آن ها برای تیم اصلی خواهد شد . زمانی که ان ها برای تیم اصلی به میدان می روند شما کار خود را انجام داده اند پس شما باید برای ترغیب دیگر بازیکنان تلاش کنید . متاسفانه شما می گوید می خواهیم برای غرور تیم ملی برویم و با بهترین بازیکنان می خواهید در این رقابت ها باشد سپس این قابل دفاع است . اما این برای پایه ساختن تیم جوانان نیست .
اگر من از شما درباره قهرمان جام جهانی که ساخته شده است بپرسم مطمئنم شما همه آن ها را به من خواهید گفت اما اگر درباره برندگان تورنومنت های زیر 21 سال بپرسم سردرگم خواهید شد . این به این معنی است که هدف اصلی آماده کردن بازیکنان برای بازی در تیم اصلی است . یک بار آن ها اینجا بازی می کنند و سودمندی ان ها کم تر می شود .
این برای اتحادیه نیز مهم است که ویلشر مراقبت شود .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۱۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰