loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 0 - بلکبرن 0
آرسنال 0 - بلکبرن 0

آرسنال ۰ - بلکبرن ۰



باز هم توقف در حساس ترین مقطع کورس قهرمانی .
آرسنال در دیدار خانگی خود نتوانست از پس تیم بلکبرن بر آید و دو امتیاز حساس در کورس قهرمانی واگذار کرد تا در روز پیروزی چهار بر دوی منچستر برابر تیم وستهم تفاوت های زیادی بین دو تیم مشخص شود و امید ها کم رنگ تر شود .

آرسنال در این بازی با ترکیب زیر وارد زمین شد :

مانوئل آلمونیا
سباستین اسکیلاچی
لوران کوشلنی
باکاری سانیا
گائل کلیچی
آندری آرشاوین
سمیر نصری
تئو والکات
جک ویلشر
الکس سانگ
رابین ون پرسی


همچنین روی نیمکت تیم آرسنال نیز بازیکنان زیر حاضر بودند :

ینس لمن
امانوئل ابوئه
توماس روسیچکی
سس فابرگاس
آبو دیابی
مروان شاماک
نیکلاس بندتنر


این در حالی است که با توجه به بازگشت اصلی ترین مصدومان تیم آرسنال هواداران این تیم امید زیادی به ارائه یک بازی زیبا و هجومی و کسب نتیجه خوب داشتند .


آمار بازی به شرح زیر است :









در این بازی آرسنال به طور کلی بازی را بسیار هجومی دنبال کرد و این بازی را می توان به عنوان یک بازی نمونه از نظر سرعت در بازی های لیگ برتر قرار داد .
آرسنال در این بازی حرکات بسیار خوب هجومی روی دروازه آرسنال داشت اما بی دقتی بازیکنان و عدم تکمیل موقعیت ها و ضربات نهایی و کم دقتی باعث میشد تا آرسنال نتواند گلزنی کند . این یکی از مسائلی است که می توان مقایسه جامعی بین دیگر تیم حاضر در کورس قهرمانی , منچستر یونایتد داشت . تیمی که از اندک موقعیت هایش بهترین استفاده را کرده و تا به اینجای لیگ برتر نیز توانسته امتیازات بهتری نسبت به رقیب دیرینه اش آرسنال داشته باشد .
می توان در مجموع این بازی را یک بازی یک طرفه دانست اما حرکات بازیکنان بلکبرن به خصوص از سمت راست آرسنال و گهگاهی روی ضربات ایستگاهی هر یک بسیار خطرناک بودند و در برخی صحنه ها به خصوص روی یک شوت از پشت محوطه تزلزل مانوئل آلمونیا واضح بود . این تزلزل به حدی آشکار بود که کارگردان تلویزیونی بازی نیز این صحنه را بار ها با نشان دادن ینس لمن و باب ویلسون دروازبان اسبق آرسنال نشان می داد .
در نیمه دوم نیز آرسنال بازی را هجومی آغاز کرد و پس از اینکه دو موقعیت بسیار عالی را از دست داد کمی نبض بازی به حالت تعادل کشیده شد اما همواره در این بازی تیم برتر زمین آرسنال بود . اگرچه بلکبرن نیز حرکاتی حتی خطرناک روی دروازه آرسنال ترتیب دید اما آرسنال همواره حرکات سرعتی تری نسبت به بلکبرن از خود نشان داد .
در این بین می توان به اخراج بازیکن بلکبرن , انزوزی اشاره کرد که به دلیل تکل دو پا بر روی کوشلنی در دقیقه 78 از زمین بازی اخراج شد . همچنین در نیمه اول روی صحنه ای که سمیر نصری برخورد کرد سر وی به شدت صدمه دید اما تا اواخر بازی با سری بانداژ شده در زمین باقی ماند .
در ده دقیقه بازی نیز به سبب حضور مروان شاماک و نیکلاس بندتنر آرسنال توپ های هوایی زیادی روی دروازه بلکبرن ریخت که روی چند صحنه به شدت خطر ساز شد اما در صحنه هایی متفاوت رابینسون و مدافع این تیم سالگادو به خوبی واکنش نشان داده و توپ را از خطر دروازه به بیرون کشیدند .
به هر ترتیب در حالی که در این بازی واضحا اضطراب هواداران و افسوس های این هواداران منتظر را می شد دید آرسنال دو امتیاز بسیار حساس را از دست داد تا با توجه به پیروزی تیم منچستر امید های تیم آرسنال کمرنگ تر شد و این امر می تواند بیشتر به لحاظ روانی روی تیم آرسنال تاثیر گذار باشد چرا که همچنان روی کاغذ آرسنال شانس مناسبی برای کسب این عنوان دارد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۱۳
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۹۹۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰